0
Wan Amalina Fathiah @AmalinaaAfandi
Do you believe in love at first sight, or should I walk by again?
SARCASM! @FunnySayings
My voice is girly when I talk to strangers but when i’m with friends i turn into Morgan Freeman
Yusof Firdaus @_yusoffirdaus
Gambaran konsep bagi projek pembinaan kampus baru, Universiti Teknologi MARA (#UiTM) Kampus Jasin, Melaka. http://t.co/CwVFw6AGOC
Expand pic
aml. @AmaliaMasrom
Bulan 9 blh amik lesen ah. Dok KL, xkan pakai manual. Mau aku sodok bontot kete org.
Bad Kitty Cat @NiniNell
Celaka KB. Mana boleh ramai2 masuk dlm bilik air. Sempit apa pun x boleh buat.
dila 𓅿 @AdilaZuber
Bila? Mira gn sapa? Pi dgn apa? Pukul berapa? Sapa ja lagi? @lindocanalla
Barisan Nasional @barisanasional
Lesen memandu untuk kenderaan automatik dijangka akan dilaksanakan diseluruh negara pada bulan Ogos.
MIRA @azmiraarzemi
Kerja nak bash orang sangat pon tak boleh jugak .
Ziela Jalil @zielajalil
Insya'Allah RT"@muizmutalib: assalamualaikum kak, byk org kate siri novel Hlovate menarik & Islamik, boleh pertimbangkan utk jadi drama."
yana . @nuruldianaaaaa_
macam sengsara je aku tengok blogshop . baju lawa lawa T.T
Ziela Jalil @zielajalil
:)) RT"@AleeyaFarhan: @zielajalil Assalamuaalaikum kak.kenapa Primadona musim baru tinggal 3 orang je.kak ziela da xda pun.why sis?"
Liliya @exoticbeautyynj
If you want me to look like a Victoria Secret Model you better be lookin like a Calvin Klein Model. #yup
aml. @AmaliaMasrom
Lesen auto? Serius? Yeahhhh! Baru ah konfiden!
Bad Kitty Cat @NiniNell
Redha mmg bukan senang. Aku pernah try redha dan pasrah. Sekejap je. Lepas tu meroyan.
⠞⠁⠥⠋⠊⠟⠓⠑⠇⠊⠕⠎ @taufiqhelios
hai adik adik yg baru folo. abang ni jenis tak suka folo orang sangat. hahha. mesti adik unfolo balik nanti
Ziela Jalil @zielajalil
U 2 my dear, I love U more :)) RT"@Nor4Danish: I just love her. She's fun, down to earth n loving , Kak @zielajalil http://t.co/NLPpUCr56U"
Expand pic
The Star @staronline
Australia seeks Triton superdrones for Indian Ocean overwatch http://t.co/ilA2EBjkFj
The Star @staronline
Qatar emir hands power to son, no word on prime minister http://t.co/YOS9pwJZkg
, @grannytasya
Tunggu airpak datang office macam tunggu bulan jatuh ke riba.
#TuanHariz @profhariz
Alhamdulillah bacaan IPU di Malaysia semakin susut kecuali di Pegoh, Ipoh. Meningkat dari 190 kepada 198 http://t.co/vOqoos9B7N
Harian Metro @hmetromy
‘Saya dah halal’: Neelofa perjelas gosip Shahz Jaszle berhutang RM5,000 http://t.co/9U7DJoHW3n
sʎɐzʍıəuɐ ʞɥɐu ✌ @syazwienakhan
Malam jumaat ? RT"@MohdBeto: Apa lanciau LDK jumaat ni. Malam jumaat confirm letih. Haih"
Load Remaining (100)

Comment

No comments yet. Write yours!

Login and hide ads.