Laporan Terkini IPU JEREBU 2013

0
Wan Amalina Fathiah @AmalinaaAfandi

Do you believe in love at first sight, or should I walk by again?

25/06/2013 14:19:56 WIB
SARCASM! @FunnySayings

My voice is girly when I talk to strangers but when i’m with friends i turn into Morgan Freeman

25/06/2013 14:15:07 WIB
Yusof Firdaus @_yusoffirdaus

Gambaran konsep bagi projek pembinaan kampus baru, Universiti Teknologi MARA (#UiTM) Kampus Jasin, Melaka. http://t.co/CwVFw6AGOC

25/06/2013 14:19:16 WIB
Expand pic
aml. @AmaliaMasrom

Bulan 9 blh amik lesen ah. Dok KL, xkan pakai manual. Mau aku sodok bontot kete org.

25/06/2013 14:19:14 WIB
Nini @NiniNell

Celaka KB. Mana boleh ramai2 masuk dlm bilik air. Sempit apa pun x boleh buat.

25/06/2013 14:18:57 WIB
dila 𓅿 @AdilaZuber

Bila? Mira gn sapa? Pi dgn apa? Pukul berapa? Sapa ja lagi? @lindocanalla

25/06/2013 14:18:39 WIB
Barisan Nasional @barisanasional

Lesen memandu untuk kenderaan automatik dijangka akan dilaksanakan diseluruh negara pada bulan Ogos.

25/06/2013 14:00:09 WIB
MIRA @azmiraarzemi

Kerja nak bash orang sangat pon tak boleh jugak .

25/06/2013 14:17:56 WIB
Ziela Jalil @zielajalil

Insya'Allah RT"@muizmutalib: assalamualaikum kak, byk org kate siri novel Hlovate menarik & Islamik, boleh pertimbangkan utk jadi drama."

25/06/2013 14:18:32 WIB
yana . @nuruldianaaaaa_

macam sengsara je aku tengok blogshop . baju lawa lawa T.T

25/06/2013 14:18:30 WIB
Ziela Jalil @zielajalil

:)) RT"@AleeyaFarhan: @zielajalil Assalamuaalaikum kak.kenapa Primadona musim baru tinggal 3 orang je.kak ziela da xda pun.why sis?"

25/06/2013 14:17:50 WIB
Liliya @exoticbeautyynj

If you want me to look like a Victoria Secret Model you better be lookin like a Calvin Klein Model. #yup

25/06/2013 11:29:39 WIB
aml. @AmaliaMasrom

Lesen auto? Serius? Yeahhhh! Baru ah konfiden!

25/06/2013 14:17:24 WIB
Nini @NiniNell

Redha mmg bukan senang. Aku pernah try redha dan pasrah. Sekejap je. Lepas tu meroyan.

25/06/2013 14:17:19 WIB
tevfik @taufiqhelios

hai adik adik yg baru folo. abang ni jenis tak suka folo orang sangat. hahha. mesti adik unfolo balik nanti

25/06/2013 14:17:06 WIB
Ziela Jalil @zielajalil

U 2 my dear, I love U more :)) RT"@Nor4Danish: I just love her. She's fun, down to earth n loving , Kak @zielajalil http://t.co/NLPpUCr56U"

25/06/2013 14:17:04 WIB
Expand pic
The Star @staronline

Australia seeks Triton superdrones for Indian Ocean overwatch http://t.co/ilA2EBjkFj

25/06/2013 14:16:44 WIB
The Star @staronline

Qatar emir hands power to son, no word on prime minister http://t.co/YOS9pwJZkg

25/06/2013 14:16:43 WIB
, @grannytasya

Tunggu airpak datang office macam tunggu bulan jatuh ke riba.

25/06/2013 14:16:43 WIB
#TuanHariz @profhariz

Alhamdulillah bacaan IPU di Malaysia semakin susut kecuali di Pegoh, Ipoh. Meningkat dari 190 kepada 198 http://t.co/vOqoos9B7N

25/06/2013 14:16:00 WIB
Harian Metro @hmetromy

‘Saya dah halal’: Neelofa perjelas gosip Shahz Jaszle berhutang RM5,000 http://t.co/9U7DJoHW3n

25/06/2013 14:15:18 WIB
sʎɐzʍıəuɐ ʞɥɐu ✌ @syazwienakhan

Malam jumaat ? RT"@MohdBeto: Apa lanciau LDK jumaat ni. Malam jumaat confirm letih. Haih"

25/06/2013 14:15:05 WIB
Load Remaining (100)

Comment

No comments yet. Write yours!