Belajar Menjadi Pemimpin Yang Baik dan Profesional

Banyak yang PH membaca bagaimana untuk menjadi Pemimpin Yang Baik dan Profesional. Antara 3 aspek pemimpin yang baik adalah http://profhariz.com/belajar-menjadi-pemimpin-yang-baik-dan-profesional/
0
CikGaram @sodiumchlorides

If a man says he will marry you but he wants to link and do zina in order to get to know you better. He is lying.

19/02/2013 15:16:31 WIB
faaaaa-tin @Ftnnuratirh

kadang-kadang hati ni rasa macam tak kuat rapuh sangat rasa macam nak menangis sepuas2nya ,mengadu semua yang terbuku dalam hati kat Allah

19/02/2013 15:16:23 WIB
Sham Kamikaze @ShamKamikaze

RT @aagym #ujianIMAN 2. IMAN seorang mukmin akan tampak, disaat totalitas dalam berdoa tapi belum melihat pengaruh apapun dari doanya.

19/02/2013 15:16:19 WIB
Najib Razacc @NjaibRazak

So... who wants to see Rosmah do a Harlem Shake?

19/02/2013 14:43:33 WIB
Lyana Termizi @CikLyanaLabu

Lelaki cemburu buta plak gelabah apa? Gelabah konek? LOL

19/02/2013 15:15:30 WIB
Lyana Termizi @CikLyanaLabu

"Perempuan yang cemburu buta ni gelabah tetek sebenarnya" - Someone, 2013.

19/02/2013 15:14:53 WIB
Sham Kamikaze @ShamKamikaze

Tak mungkin seorang yang mengaku taat dan cinta kepada Allah dan Rasul sanggup berkata keji.

19/02/2013 15:14:39 WIB
Rahim Azhari @rahimazhari92

Lelaki X guna: 1.Bertumbuk dgn wanita 2.Byk janji,semua tipu 3.Malas kerja tp kuat nafsu 4.Derhaka ibu,taati kekasih 5.Lari dr tanggungjawab

19/02/2013 14:44:23 WIB
Hasifi @AmierulHasifi

Kalau dah sedar kawan kau macam tu, buat apa simpan? Perkasam? Ke buat basuh berak? Lupakan je diorang. Diorang bahagia perangai mcm tu.

19/02/2013 15:11:52 WIB
... @libanpato

Whenever I make Dua, there's always a couple of people's names on the tip of my tongue. They are the ones I love the most.

09/02/2013 15:46:29 WIB
barcastuff @barcastuff

Cartoon: Milan preparing anti-Messi plan http://t.co/SM4HmdAX [via zefa10official] #fcblive #ucl

19/02/2013 15:10:07 WIB
Expand pic
... @libanpato

If a man does not want you to cover up, then that man does not love you enough to end up with you in Jannah.

10/02/2013 18:48:45 WIB
Effa Amalynna @EffaAmalynna

Biarlah hidup merempat, yang penting jangan lupa solat, biarlah orang nak mengumpat, yang penting kita tak salah niat.

19/02/2013 15:13:03 WIB
𝑨𝒚𝒆𝒔𝒉𝒂 𝑺 @ayeshasyahira

Anyone know any ustazah that can teach quran and hadith one to one? Preferably around PJ/subang/shah alam. Pls RT..

19/02/2013 15:09:25 WIB
𝓝𝓾𝓻 𝓕𝓪𝔃𝓵𝓲𝓷𝓪 👸🏼 @FazlinaHumayra

Sewarak dan sealim manapun kamu, kamu tidak dapat lari dari menyintai seseorang yang kamu suka. Allah sudah jadikan hidup ini berpasangan.

19/02/2013 15:13:34 WIB
𝓝𝓾𝓻 𝓕𝓪𝔃𝓵𝓲𝓷𝓪 👸🏼 @FazlinaHumayra

Buat apa nak bangga dengan status "Relationship" kalau Allah tak redha .. Lebih baik mendoakan orang yang kita sayang tanpa dia ketahui :')

19/02/2013 15:11:41 WIB
syah @syahirulazfar

Dari Abi Abdirrahman Abdillah bin Mas’ud r.a berkata: Bersabda Rasulullah s.a.w dan dialah yang selalu benar dan... http://t.co/ONIwCuCI

19/02/2013 15:11:05 WIB
Dayang Noor @dayangnoor

<-- tgh tunggu dentist. Dup dap dup dap

19/02/2013 15:10:31 WIB
Reksy Rahadiansyah @32Reksy

Kalo ada yg bilang "Jadi Pemimpin itu gampang kok.", silahkan lo tabok mukanya! Itu contoh orang bego.

19/02/2013 15:16:30 WIB
Load Remaining (74)

Comment

No comments yet. Write yours!