Belajar Menjadi Pemimpin Yang Baik dan Profesional

Banyak yang PH membaca bagaimana untuk menjadi Pemimpin Yang Baik dan Profesional. Antara 3 aspek pemimpin yang baik adalah http://profhariz.com/belajar-menjadi-pemimpin-yang-baik-dan-profesional/
baik pemimpin yang profesional
0
CikGaram @sodiumchlorides
If a man says he will marry you but he wants to link and do zina in order to get to know you better. He is lying.
faaaaa-tin @Ftnnuratirh
kadang-kadang hati ni rasa macam tak kuat rapuh sangat rasa macam nak menangis sepuas2nya ,mengadu semua yang terbuku dalam hati kat Allah
Sham Kamikaze @ShamKamikaze
RT @aagym #ujianIMAN 2. IMAN seorang mukmin akan tampak, disaat totalitas dalam berdoa tapi belum melihat pengaruh apapun dari doanya.
Najib Razacc @NjaibRazak
So... who wants to see Rosmah do a Harlem Shake?
Lyana Termizi @CikLyanaLabu
Lelaki cemburu buta plak gelabah apa? Gelabah konek? LOL
Lyana Termizi @CikLyanaLabu
"Perempuan yang cemburu buta ni gelabah tetek sebenarnya" - Someone, 2013.
Sham Kamikaze @ShamKamikaze
Tak mungkin seorang yang mengaku taat dan cinta kepada Allah dan Rasul sanggup berkata keji.
Rahim Azhari @rahimazhari92
Lelaki X guna: 1.Bertumbuk dgn wanita 2.Byk janji,semua tipu 3.Malas kerja tp kuat nafsu 4.Derhaka ibu,taati kekasih 5.Lari dr tanggungjawab
Hasifi @AmierulHasifi
Kalau dah sedar kawan kau macam tu, buat apa simpan? Perkasam? Ke buat basuh berak? Lupakan je diorang. Diorang bahagia perangai mcm tu.
🦍 @libanpato
Whenever I make Dua, there's always a couple of people's names on the tip of my tongue. They are the ones I love the most.
barcastuff @barcastuff
Cartoon: Milan preparing anti-Messi plan http://t.co/SM4HmdAX [via zefa10official] #fcblive #ucl
 Expand pic
🦍 @libanpato
If a man does not want you to cover up, then that man does not love you enough to end up with you in Jannah.
Effa Amalynna @EffaAmalynna
Biarlah hidup merempat, yang penting jangan lupa solat, biarlah orang nak mengumpat, yang penting kita tak salah niat.
𝑨𝒚𝒆𝒔𝒉𝒂 𝑺 @ayeshasyahira
Anyone know any ustazah that can teach quran and hadith one to one? Preferably around PJ/subang/shah alam. Pls RT..
F.A.Z 👸 @FazlinaHumayra
Sewarak dan sealim manapun kamu, kamu tidak dapat lari dari menyintai seseorang yang kamu suka. Allah sudah jadikan hidup ini berpasangan.
F.A.Z 👸 @FazlinaHumayra
Buat apa nak bangga dengan status "Relationship" kalau Allah tak redha .. Lebih baik mendoakan orang yang kita sayang tanpa dia ketahui :')
شهير الأزفر @syahirulazfar
Dari Abi Abdirrahman Abdillah bin Mas’ud r.a berkata: Bersabda Rasulullah s.a.w dan dialah yang selalu benar dan... http://t.co/ONIwCuCI
Dayang Noor @dayangnoor
<-- tgh tunggu dentist. Dup dap dup dap
Reksy Rahadiansyah @32Reksy
Kalo ada yg bilang "Jadi Pemimpin itu gampang kok.", silahkan lo tabok mukanya! Itu contoh orang bego.
Load Remaining (74)
Login and hide ads.