0
CikGaram @sodiumchlorides
If a man says he will marry you but he wants to link and do zina in order to get to know you better. He is lying.
faaaaa-tin @Ftnnuratirh
kadang-kadang hati ni rasa macam tak kuat rapuh sangat rasa macam nak menangis sepuas2nya ,mengadu semua yang terbuku dalam hati kat Allah
Sham Kamikaze @ShamKamikaze
RT @aagym #ujianIMAN 2. IMAN seorang mukmin akan tampak, disaat totalitas dalam berdoa tapi belum melihat pengaruh apapun dari doanya.
Najib Razacc @NjaibRazak
So... who wants to see Rosmah do a Harlem Shake?
Lyana Termizi @CikLyanaLabu
Lelaki cemburu buta plak gelabah apa? Gelabah konek? LOL
Lyana Termizi @CikLyanaLabu
"Perempuan yang cemburu buta ni gelabah tetek sebenarnya" - Someone, 2013.
Sham Kamikaze @ShamKamikaze
Tak mungkin seorang yang mengaku taat dan cinta kepada Allah dan Rasul sanggup berkata keji.
Rahim Azhari @rahimazhari92
Lelaki X guna: 1.Bertumbuk dgn wanita 2.Byk janji,semua tipu 3.Malas kerja tp kuat nafsu 4.Derhaka ibu,taati kekasih 5.Lari dr tanggungjawab
Hasifi @AmierulHasifi
Kalau dah sedar kawan kau macam tu, buat apa simpan? Perkasam? Ke buat basuh berak? Lupakan je diorang. Diorang bahagia perangai mcm tu.
๐Ÿ‡ธ๐Ÿ‡ด @libanpato
Whenever I make Dua, there's always a couple of people's names on the tip of my tongue. They are the ones I love the most.
barcastuff @barcastuff
Cartoon: Milan preparing anti-Messi plan http://t.co/SM4HmdAX [via zefa10official] #fcblive #ucl
Expand pic
๐Ÿ‡ธ๐Ÿ‡ด @libanpato
If a man does not want you to cover up, then that man does not love you enough to end up with you in Jannah.
Effa Amalynna @EffaAmalynna
Biarlah hidup merempat, yang penting jangan lupa solat, biarlah orang nak mengumpat, yang penting kita tak salah niat.
๐‘จ๐’š๐’†๐’”๐’‰๐’‚ ๐‘บ @ayeshasyahira
Anyone know any ustazah that can teach quran and hadith one to one? Preferably around PJ/subang/shah alam. Pls RT..
F.A.Z ๐Ÿ‘ธ @FazlinaHumayra
Sewarak dan sealim manapun kamu, kamu tidak dapat lari dari menyintai seseorang yang kamu suka. Allah sudah jadikan hidup ini berpasangan.
F.A.Z ๐Ÿ‘ธ @FazlinaHumayra
Buat apa nak bangga dengan status "Relationship" kalau Allah tak redha .. Lebih baik mendoakan orang yang kita sayang tanpa dia ketahui :')
ุดู‡ูŠุฑ ุงู„ุฃุฒูุฑ @syahirulazfar
Dari Abi Abdirrahman Abdillah bin Masโ€™ud r.a berkata: Bersabda Rasulullah s.a.w dan dialah yang selalu benar dan... http://t.co/ONIwCuCI
Dayang Noor @dayangnoor
<-- tgh tunggu dentist. Dup dap dup dap
Reksy Rahadiansyah @32Reksy
Kalo ada yg bilang "Jadi Pemimpin itu gampang kok.", silahkan lo tabok mukanya! Itu contoh orang bego.
Load Remaining (74)

Comment

No comments yet. Write yours!

Login and hide ads.