Detik-Detik Seekor Tikus Bunuh Diri, Loncat Dari Ketinggian Tangga Rumah Ketika Ketauan Manusia yang Ingin Mengejarnya

Itu tikusnya mati gak ya?
0
{FAT} @FatinIs33687865

@nabilfikran10 tikus:Aku dah penat hidup kat dunia ni so aku nak terjun bangunan..selamat tinggal sayang ku ucapkan kepadamu pic.twitter.com/BQZ819czXf

02/08/2020 19:46:05 WIB
Expand pic
👀Luqy @seringdeadline

@nabilfikran10 Tikusnya bunuh diri 😭 Dear tikus-tikus lain, Inget pesen Park Saeroyi ini pic.twitter.com/zezFvLrjFO

02/08/2020 22:38:54 WIB
Expand pic
Expand pic
Expand pic
basri md nor @basrimdnor1

@nabilfikran10 ingatlah, aku (tikus) mati lepas ni tak ada apa-apa lagi, tapi kau orang mati, pasti akan ditanya semua amalan kamu semasa di dunia😔😓😭 pic.twitter.com/AM2TPy86PZ

02/08/2020 23:07:09 WIB
Expand pic
Shahrul @shahrulanwar155

@nabilfikran10 Maafkan ibu anak anak ku, ibu tak sempat bawa balik makanan. Tengokkan ayah tu, takut dia cari tikus lain pic.twitter.com/WZCQzA7Hc8

02/08/2020 23:49:57 WIB
Expand pic
adel @adelyynaqiesa

@nabilfikran10 tolong cakap kat mak aku yang aku sayang dia ;) pic.twitter.com/kinlJtIisR

03/08/2020 06:13:40 WIB
Expand pic
blank @asssrina

@nabilfikran10 Dulu pernah pas di asrama ada tikus masuk kamar, trs kan kasurnya modelan ga ada ranjangnya yg di senderin gt, pas tikusnya masuk kasurnya jatuh, eh ada benjolan dikasur kirain itu tikus, dah takut mau buka lalu memberanikan diri, e trnyata itu botol mnyk kayu putih, hahaha sial

02/08/2020 20:29:23 WIB
Aynn Ramly @AynnRamly

@nabilfikran10 Pernah sekali kt rumah jiran aku tikus tu tgh mencecet lari terlanggar kaki aku punya la melompat geli! Beriya betul aku pegi basuh kaki pakai sabun aku tkbole betul la dgn cik siti ni

02/08/2020 19:12:57 WIB
r a z ı n 🤍🇲🇾 @razin_nizam

@nabilfikran10 Aku rasa part tikus tak berapa la lawak. Yang lawaknya lagu tu ngam2 part terkiukk tu la tikus tu landing aduhhhaiii 🤣🤣🤣

02/08/2020 18:38:13 WIB
shellanista 🇲🇾 @Ceklaaaa_

@nabilfikran10 sial lah HAAHAHAHAHAHA aku ni tak berhenti gelak part nabila razali tarik tak jadi tu je 😂😂😂

02/08/2020 18:34:53 WIB
🎇 علياء بنتي عبدالله @aliaaxxo

@nabilfikran10 aku sumpah geli haiwan ni , kalau boleh nak pitam nak trauma. tapi.. rasa kesian pulak, sebak do tengok dia jatuh macamtu huaa 😭

02/08/2020 17:46:54 WIB
$$h4f @lilxsweetpea

@nabilfikran10 ya Allah sakit jantung ingat anak kucing 😭😭😭

02/08/2020 17:13:31 WIB

Comment

No comments yet. Write yours!