1
Icha @pagancemetery
Appreciate your before turning parents from this: into this: pic.twitter.com/HUn7enHGmQ
Expand pic
Expand pic
Icha @pagancemetery
Hu i know im being so rude back then😔
Icha @pagancemetery
My dad called me as jel refers to 'jelita' and now no one will calling me the way like that no more😔💔
Icha @pagancemetery
My dad was gone on 14th may 2018. This is his last text to me asking me to have a ride with him but i didn't replied and said "papa jalan dulu ya" for the last time.. He's still the cutest man alive how can i being so blind😔 pic.twitter.com/U8KlZe9Hnr
Expand pic
wrench @saltyvictim
@pagancemetery i feel u, she is gone in 2005. i know it feels better when you tell about your day even they didnt reply it. pic.twitter.com/9OjLaVXFoA
Expand pic
Icha @pagancemetery
@saltyvictim AAHH MATE??? 😭😭😭 may your bunda deserved the best place up there💖❤
nurry dalimonthe @NurryDalimonthe
@alyaarizahan @saltyvictim @pagancemetery Setelah ditahan2 dari tadi..gak kuat baca yg ini, nangis juga akhirnya..😕
isti @istichhh
@pagancemetery Ayahku pernah bilang, "kok ga pernah bales sms ayah? Nih ayah beliin pulsa biar kamu selalu bisa bales sms ayah." Mbrebes miliii 😭 Padahal emang anaknya cuma selalu ngisi kuota bukan ga mampu beli pulsa 😭
Icha @pagancemetery
@istichhh HUUU YA KAN! Apa yah, kalo aku kadang ada rasa 'gengsi' dan kadang suka ngerasa ribet ngomong sm papa aku dulu via chat makanya gt tapi yaampun setelah diliat-liat lagi kesian juga ya padahal pengennya cuma ngobrol singkat doang sm anaknya
Cucu Raja Salman @Ajengputriapri1
@pagancemetery @istichhh Nangis dong aku lagi marahan sama ayah,tadi aku block wa nya karena dia nelfon terus 😭😭😭
Nuriko @nuriko_nuri
@Ajengputriapri1 @pagancemetery @istichhh Dibuka beb blocknya, dia cuma ingin memastikan bahwa putri kesayangannya dalam keadaan baik baik terus. Aku udh nikah gini pas sakit mnta jemput sama ayah langsung dijemput tnpa disuruh nunggu lama dan langsung dianter ke rs
call me MINE @rifdajasmine
@NuriDjuanita @Ajengputriapri1 @pagancemetery @istichhh Samam beb aku selalu kesel kl papa blg "jam 10 blm pulang papa jemput"
Fahmi Rizky Pratama @fahmirpp
@pagancemetery I feel you, i lost my dad too in october 2018, and untill now i still scrolling my chat with him. And play his video cause i dont wanna forget his voice
Icha @pagancemetery
@fahmirpp TRUE!!! I FEEL YOU!!! MY DAD WAS GONE IN MAY 2018 hug🤗🤗🤗

Comment

No comments yet. Write yours!

Login and hide ads.