1
No One | IG : stupiditySilent @stupiditySilent
Tadi lagi makan terus ada anak2 yg mungkin kira2 masih SMP berbahasa halus. Bakul : Tuku opo le? Kid : Tumbas sekul buk’e dibungkus Bakule : Iwake opo iki? Kid : Ndamel tigan mawon kaliyan pecel Iki aku lagi nang suroboyo ta yugjo jane? Kok sek onok spesies ngene iki...
No One | IG : stupiditySilent @stupiditySilent
Lha bakule anak muda. Terus tolah toleh koyok bedes ketulup. Terus manggil ibunya. Bakul : Buk rinio buk Ibuk’e : Lapo? Sek ta nggoreng brambang iki. Selak gosong. Ngedoli ae kok ga isok se! Mbok’e uring2an dipikir anaknya ga mau bantu. Terus pembelinya bingung. 😂😂😂
No One | IG : stupiditySilent @stupiditySilent
Ini yg beli ya ga paham kalo penjualnya ga bisa kromo. Kid : Kalih bungkus es teh gendhise sekedik mawon Bakul : IBUKKK RINIO TA DILUK Mungkin karena panik ga ngerti ini bocah ngomong apa. Ibuk’e : AKU IKI SEK NGGORENG, TAK GORENG PISAN CANGKEMMU BENGOK2. 🤣🤣🤣
No One | IG : stupiditySilent @stupiditySilent
Ya gimana ya, Disini kalo bahasa kromo kan jarang dipake, Orang surabaya pakenya ngoko dan kasar. Tapi tenang hatinya lembut2 meskipun tampangnya beringas dan lambene ga aturan gaes. 🥺🥺🥺 Kid : Wonten nopo mboten sekule? Mungkin karena bakule diem aja si pembeli bingung.
No One | IG : stupiditySilent @stupiditySilent
Bakul : Tuku opo mau le? Kok yo bakule ga mau bilang ga paham. Kan jadi infinity looping kalo gini. Seumpama aku yg beli bakal ngomong : “Kopoken ta pean ga krungu aku ngomong?” 🤣🤣🤣 Andai bilang ga paham dalam sekejap urusan selesai. Karena gengsi akan menyusahkan hidupmu.
No One | IG : stupiditySilent @stupiditySilent
Aku sambil makan melihat fenomena ini sangat terhibur. Lha ra dong ketemu ra dong yo mbulet ae koyok kitiran. Maksud hati ingin membantu, Tapi kok hiburan banget, Hanya mengamati dan mbatin adalah jalan ninjaqu siang ini di tempat makan. 😂😂😂 Sungguh spesies yg hampir punah.
No One | IG : stupiditySilent @stupiditySilent
Si pembeli ini kasian dipikir yg jual paham. Tapi kok ngga ndang diladeni. Batinnya penjual pasti “bedebah arek iki, tuku opo sakjane aku ga paham” 😂😂😂 Kid : Sekule telas nggih? Menawi telas mboten nopo2, kulo tumbas ulam mawon angsal? Diterusno sama bocah ini. Terbaikkk...
No One | IG : stupiditySilent @stupiditySilent
Lanjut. Karena ini bocah makin lama makin menjadi. Dan bakulnya semakin bingung Bakul : IBUKKK RINIOOO TALAH DILUK AE! *si ibu datang Ibuk’e : HEH CANGKEME CANGKEME LEK NGOMONG KOYOK CORONG MESJID. DIJALUKI TULUNG NGENE AE BENGOK2! AWAS KON NJALUK2 DUIK AKU! 😂😂😂 Iki epic
No One | IG : stupiditySilent @stupiditySilent
Dan ngomel si ibu berlanjut Mungkin karena dalam benaknya si anak ini diminta tolong jaga warung ga mau Ibuk’e : ANAK WEDOK SIJI DIJALUKI TULUNG ANGELE! KON IKI ANAKKU OPO MLETEK TEKO WATU? (( MLETEK TEKO WATU )) Prasane sung go kong? Dan anaknya cuma bete tanpa berani ngomong
No One | IG : stupiditySilent @stupiditySilent
Bakul : Tak genteni nggoreng brambang ae. Ga iso ngedoli aku Ibuk’e : WES MARI NGGORENGKU. MODELMU NGGORENG BRAMBANG, NGGORENG ENDOG AE GOSONG. KON IKI ISONE MEK MANGAN TURU KARO NJALUK DUIK AE. 🤣🤣🤣 Ibuk’e emosi banget sampe ngomongnya ga ada santai2nya...
No One | IG : stupiditySilent @stupiditySilent
Dan si adik pembeli ini bingung Karena kok malah 2 orang ini berantem Dan sedikit ketakutan karena nadanya gas pol Ibuk’e : Aku ae sing ngedoli. Tuku opo le? Kid : Tumbas sekul buk dibungkus setunggal, ulam e tigan kaliyan bungkus es teh gendhis nipun sekedik mawon. Ngene maneh
No One | IG : stupiditySilent @stupiditySilent
Ini pasti mbatin si pembeli. Wes keluwen malah liat orang berantem, Terus ga cepet dikasih pesenannya. Malah ditanyain beli apa lagi. Coba aku sing digituin. Pasti ngomong : “Hayo takono pisan maneh tak hadiahi payung cantik pean buk” 😂😂😂 Kasian tapi kok yo apik kejadiannya.
No One | IG : stupiditySilent @stupiditySilent
Akhirnya semuanya jelas. Kenapa kok anaknya teriak2 manggil si ibu. Dan si ibu cuma ketawa2 kecil Kid : Nopo to buk? Kok njenengan mbujeng mawon? Nopo ingkang lucu niki? Ibuk’e : Ora ora. Es teh e piro? Siji opo telu? Si anak nanya ga di jawab malah ditanyain beli es teh berapa
No One | IG : stupiditySilent @stupiditySilent
Karena si ibu tetep cekikikan kecil si pembeli mulai insekyur. Dia mulai ngecek baju yg dipake, celana, sampe sendal. Mungkin dikira ada yg salah sama pakaiannya soalnya si ibu liatin ini anak sama cekikikan uncontrolable. 😂😂😂 Saknoe arek iki malih insekyur...
No One | IG : stupiditySilent @stupiditySilent
Karena penasaran si pembeli bertanya lagi. Kid : Buk’e nopo to kok njenengan mbujeng mawon? Ibuk’e : Gak le. Mek kon rodok gendeng. Nang suroboyo kok kromoan, anakku ket mau bengok2 nyeluk aku tibane gara2 ga mudeng karo bahasamu (( RODOK GENDENG )) Iki buk’e kurang ajar suwi2
No One | IG : stupiditySilent @stupiditySilent
Kok yo iso ada orang beli dikatain rodok gendeng. Coba aku yg beli tak raupi bumbu pecel iki bakule. Kid : Lha nopo to bu? Kalih tiyang ingkang sepah kan nggih sae boso? Ibuk’e : Iyo bener le, tapi nang kene ga onok sing paham lek gak wong tuek. Ealah lucune arek iki Cuk bukkk
No One | IG : stupiditySilent @stupiditySilent
Dan si bocah kekeh. Kid : Bapak ngendikan mboten sae menawi ngoko kaliyan tiyang sepah Ibuk’e : Iyo le iyo lestarikan budi pekerti yg luhurmu. (( BUDI PEKERTI YG LUHUR )) Ngomong taek ta buk’e iki. Abis bengok2 ngomong ga karuan terus bilang budi pekerti. Aku sing gregetan.
No One | IG : stupiditySilent @stupiditySilent
Tadi makan udah kelar tapi karena masih penasaran yaudah udud dulu. Jadi jebal jebul sambil pura2 main hape belagak cuek. Padahal kepo dan nguping. Sama kaya waktu pertama kali ketemu kamu dulu. Pura2 sok cool padahal jantung udah pindah dari kepala sampe silit. 😌😌😌
No One | IG : stupiditySilent @stupiditySilent
Makanan yg dipesan si bocah selesai dan dibungkus Udah proses bayar2 dan si anak pulang Berhubung kenal baik sama si ibu penjual di sapa sama buk’e Ibuk’e : Heh mas minal aidzin Me : Iya buk sama2 ya Ibuk’e : Mas krungu arek mau iku? Me : Iya denger bu Ibuk’e : Kok iso yo? -c-
No One | IG : stupiditySilent @stupiditySilent
Ya lanjut. Me : Kok iso gimana bu? Ibuk’e : Lha kok sek onok arek modelan ngono iku nang kene yo? Me : Ngono gimana se bu? Ngomong kromo ta? Ibuk’e : IYHOOO IKU KOK SEK ONOK YO? AKU MAU KETENGGENGEN SAK DURUNGE NGGUYU (( KETENGGENGEN )) Perasane demit ta piye se? Cukkk bukkk’e.
No One | IG : stupiditySilent @stupiditySilent
Ibuk’e : Mau aku mentolo ae karo anakku, atase mbungkus sego ae ga gelem, lek wayahe njaluk duik ae ethes lambene Anak’e : LHAYO NGONO MAU NGOMEL2 GAK NGERTI AKU KESUSAHAN! Ibuk’e : Heh cangkeme biasa ae Tetep dong buk’e ga gelem kalah. Kalah menang nyirik sak susuk’e. 😂😂😂
No One | IG : stupiditySilent @stupiditySilent
Anak’e : Lha sampeyan kebacut. Aku plonga plongo wedi arek’e ga sido tuku kan eman. Malah kok seneni ae Ibuk’e : Lha cangkemmu ga aturan suarane. Koyok nyeluk wong nang sawah ae, mbok nggawe manner ngono lho! (( MBOK NGGAWE MANNER )) Koyoto lambene buk’e iki wes bener ae. 😂😂😂
No One | IG : stupiditySilent @stupiditySilent
Oke lanjut. Cukup intermezonya. Dan si anake buk’e tetel kzl karena dianggep ga mau bantu. Anak’e : Lha manner apane buk, wong tuku ngomong nggawe bahasa planet kan aku bingung (( BAHASA PLANET )) Ibuk’e : Yoiyo se biyen boso jowomu nilaine paling apik 6 soale. Asu buk’e iki
No One | IG : stupiditySilent @stupiditySilent
Lha kok aib’e anake dibuka karepe piye Anak’e : Jajal takono mase iku paham gak krungu ngono mau Me : Paham aku lek mek ngono ae, masio ngene2 aku sek ngerti Anak’e : Asu kon yoan mas, ngerti aku plonga plongo ga ditulungi malah rokokan Me : Lha ga takon mau? 😂😂😂 Yes i’m asu
No One | IG : stupiditySilent @stupiditySilent
Lha salahe dewe ga takon ya? Anak’e : LHA AKU GUPUH MOSOK KEPIKIRAN KON NGERTI MAS. WONG MODELMU KOYOK KLUWEK DIULEG TAK PIKIR GA PAHAM (( KLUWEK DIULEG )) Mau kzl tapi kok yo lucu anak’e iki. 😂😂😂 Me : Don’t judge a book by it’s cover Anak’e : HALAH RAIMU MAS! 😂😂😂
Load Remaining (14)

Comment

No comments yet. Write yours!

Login and hide ads.