0
アルテレゴ @oomzein
Malaysia lg heboh sama video gay ena ena yang katanya mirip salah satu menteri mereka pic.twitter.com/cGDsUSpMrD
アルテレゴ @oomzein
Dan partnernya buat pengakuan dong netizen : menyimak & menikmati ehe pic.twitter.com/v808XNXcg2
-NoBody- @timun_hejoo
@abugosokh @oomzein wanjirr muncul nyai dasimah at the morning .. bagi nyi
-NoBody- @timun_hejoo
@oomzein @abugosokh kita ??? aduh saya baru buka buku dosa baru ya
Shahir Adnan @shahir_adnan
Politik yang dianjurkan Islam bukanlah politik sebegini. Ini ada politik jijik Pakatan Harapan. Video pengakuan Haziq Aziz. Fitnah atau tidak? Harap rakyat menilai pic.twitter.com/4OlPeXVtsV
suhel @nocturnalmy
@shahir_adnan Done menilai. It was perfectly scripted and horribly acted. Suruh SPRM siasat is a joke of the day hshsjsks 🤣
Jordi Hawks🦅 @JordiHawk
@shahir_adnan Sejak bila PKR sebuah Parti politik yg bersih... ?

Video pengakuan Haziq Aziz dibikin parodi

Musy Mustakim @MusyMustakim
Haziq aziz be like...😂😂😂 Sabar je laa @AzminAli 😂😂😂 pic.twitter.com/XnHajSoeEN
MRizal @RizalMurad
@MusyMustakim @AzminAli Kan pastu kerusi yg dia duduk tu pun lawa mcm nk buat pengumuman raya...haha
shafuan hiri @Shafuan_hiri
@MusyMustakim Aku duk tengok baju fred perry dia dri mula. Hahahaha
23 @aeiqx
@MusyMustakim Sbnrnya aku perhati lidah dia. Panjang sgt😂
Load Remaining (2)

Comment

No comments yet. Write yours!

Login and hide ads.