Sisaan Hari Raya, Selalu Ada Satu Orang yang Gayanya Beda Sendiri Pas Foto Keluarga!

di keluarga kamu ada yang kayak gini juga nggak? @tumbenlucu
0
Mikael @kwlsktfsr

Gambar raya family abang aku, macam biasa. pasti ada sorang yang berperangai sebegini dalam setiap family. pic.twitter.com/kjDu2ElvIE

07/06/2019 15:44:49 WIB
Expand pic
Expand pic
Expand pic
YΔYΔ @OppahTanamSerai

@AkmalHaez Nenek aku dah bising bila aku nak ada suami. Ibu aku pening, perangai macam ni tak huru-hara ke suami aku kat rumah nanti? Aku tak pernah ada gambar raya yang cantik gais. Sebab gambar candid aku ni lebih jadi perhatian makcik pakcik aku dari gambar formal hmm😩😂 pic.twitter.com/adBRXwL0Qi

07/06/2019 21:08:09 WIB
Expand pic
Expand pic
Z U R A ☘️ @zuramatali

@AkmalHaez Hahahahaha weh sama weh tengok ni gambar raya family abang aku. Hahahaha 🤣 pic.twitter.com/Zy3Z4Ec1Cg

07/06/2019 23:27:29 WIB
Expand pic
Expand pic
Expand pic
aryT ♥ @ilfekaryt

@AkmalHaez cousin aku yg sorang ni pon macamtu 🤦🏻‍♀️ pic.twitter.com/ieCL1LYJhr

07/06/2019 22:38:44 WIB
Expand pic
Expand pic
😸Eow Eow😸 @AmyCatMeow

@ilfekaryt @AkmalHaez Sapa ni beb? Dia punya renungan, haiishh seram mak nengok 😂😂 pic.twitter.com/HPUXnyEvsG

08/06/2019 06:08:04 WIB
Expand pic
달빛 @_selenophile12

@AkmalHaez My anak buah 😑 pic.twitter.com/yY6ccOGaOs

08/06/2019 07:08:54 WIB
Expand pic
Expand pic
Expand pic
Expand pic

Comment

No comments yet. Write yours!