0
dinky @AkmalHaez
Gambar raya family abang aku, macam biasa. pasti ada sorang yang berperangai sebegini dalam setiap family. pic.twitter.com/kjDu2ElvIE
Expand pic
Expand pic
Expand pic
Δ @OppahTanamSerai
@AkmalHaez Nenek aku dah bising bila aku nak ada suami. Ibu aku pening, perangai macam ni tak huru-hara ke suami aku kat rumah nanti? Aku tak pernah ada gambar raya yang cantik gais. Sebab gambar candid aku ni lebih jadi perhatian makcik pakcik aku dari gambar formal hmm😩😂 pic.twitter.com/adBRXwL0Qi
Expand pic
Expand pic
zuramatali @zuramatali94
@AkmalHaez Hahahahaha weh sama weh tengok ni gambar raya family abang aku. Hahahaha 🤣 pic.twitter.com/Zy3Z4Ec1Cg
Expand pic
Expand pic
Expand pic
aryT ♥ @ilfekaryt
@AkmalHaez cousin aku yg sorang ni pon macamtu 🤦🏻‍♀️ pic.twitter.com/ieCL1LYJhr
Expand pic
Expand pic
😸Amyeow😸 @AmyCatMeow
@ilfekaryt @AkmalHaez Sapa ni beb? Dia punya renungan, haiishh seram mak nengok 😂😂 pic.twitter.com/HPUXnyEvsG
Expand pic
نینا @NurSbrinaa
Expand pic
Expand pic
Expand pic
Expand pic

Comment

No comments yet. Write yours!

Login and hide ads.