1
Hazeeqa Nozaima @eqaharea
Highway menghubungkan China dan Pakistan 880km.. Lebuhraya Karakoram..Keajaiban Dunia yg ke 8.. 810 orang pekerja Pakistan terbunuh.. 200 orang pekerja China terbunuh.. Semasa pembinaannya😔 pic.twitter.com/dZdhygznIQ
aisy @ctaisyaa_
@eqaharea ada pam minyak tak? jauh tu 880km
Hazeeqa Nozaima @eqaharea
@ctaisyaa_ Diorg dh bwk minyak siap2 kot dlm kete😅
D⭕➕ @AvitAwing
@eqaharea @qayyumrzk just wondering.. kenapa tggi betul jalan dia ni... xleh buat atas darat ke?
luke is a penguin @MuhdAsnawiHalid
@eqaharea from view of my eyes, this bridge looks breakable. i dont think its safe to cross thru.
Coway Skudai Johor @HalimDin
@eqaharea @wandazrin Manfaat banyak UTK kedua2 negara.. tapi risiko pun banyak.. takut oo.. kalau gempa di situ
Iman Azlan @ImanAzlan11
@eqaharea @_Wahhhhna Nak betulkan sikit je; sejauh 1300km ya (880 miles)
deeb @adeeboshe
@eqaharea Hai saya membeli segala jenis duit lama, duit pokok pisang dan sebagai nya pada harga yang tinggi, sila dm jika anda ada
nizam @saifulnizam
@eqaharea Impian aku adalah untuk drive dekat sini!!!
Hazeeqa Nozaima @eqaharea
@adeeboshe HAHAHAHAHAHA😂😂.. Sy ade duit RM2 lama . bape bole dpt yer ?
deeb @adeeboshe
@eqaharea saya beli harga 2k dgn duit monopoli setiap satu
Edd @thegrxyvibe
@eqaharea @ImanAzlan11 @_Wahhhhna Pandu dari Bangkok ke Singapura baru sama dengan lebuhraya ni 😂 pic.twitter.com/tygfC9bGj4
 Expand pic
rzmt @rozaimimutalib
@thegrxyvibe @eqaharea @ImanAzlan11 @_Wahhhhna Satu hari perjalanan wow, belum cerita berhenti rnr lagi, singgah beli petai ke, beli mangkuk belanga, beli macam2 hahaha
Login and hide ads.