Belum Tahu Juga?" 21 Tahun Gue Hidup Makan Roti, Baru Tahu Makna Warna Segel di Tiap Kemasan yang Berbeda-beda by AirFiqqq

Biasanya gak peduli, liat tanggal kadaluarsanya aja
2
Fiq @AirFiqqq

21 tahun aku hidup makan roti baru aku tahu pasal ni 😂 pic.twitter.com/BxLK3FfzkH

13/07/2018 09:20:44 WIB
Expand pic
AFFAN @affanyusri

@AirFiqqq Alah , aku lahir2 aku dh tnye dkt mak aku siap dh kenpa tag roti ad bnyk colour 😎

14/07/2018 01:48:12 WIB
Afiqmunawwar @AfiqMunawwar

@AirFiqqq @nurezryna youtu.be/tEeTjJyUiGc jom tonton officialls music video kisah antara kita

14/07/2018 11:27:46 WIB
Expand pic
s y e d* @syedmustakiem

@AirFiqqq @Leeyafyqah Kesian baru tahu...tu genral knowledge lah bro haha

14/07/2018 12:04:16 WIB
Aurora @nurbiella

@AirFiqqq Biasanya aku dapat roti yg dibuat hari khamis

14/07/2018 14:56:58 WIB
Fiq @AirFiqqq

@hanizan_hazin Hmm da lma menghilang diri. Mcm tk knl je 😌

14/07/2018 16:42:42 WIB
Hanizan Hazin @hanizan_hazin

@AirFiqqq Habis stdy laa oii..amboii..dah femess lupa terus..ahahaha

14/07/2018 17:04:45 WIB
Fiq @AirFiqqq

@hanizan_hazin Hmm hbis study dh bukan nk bgtahu pun. 😌

14/07/2018 17:40:13 WIB
Hanizan Hazin @hanizan_hazin

@AirFiqqq Acano nak kabo..hg diam jaa..ahahaha..ajak p program pun busy..then berkrikk² laa sampai dah konvo ni..ahahha..no hg pon hilang...hmmm tukar fon..hilang dah

14/07/2018 17:56:04 WIB
Fiq @AirFiqqq

@hanizan_hazin ig kan ad boleh dm 😂 tu pun kat ig hilang jugak p mna ntah.

14/07/2018 18:20:09 WIB

Comment

No comments yet. Write yours!