1
Login and hide ads.
tenten @fhatin_jah 08/07/2018 19:58:45 WIB
makcik aku ingat 30 ekor ikan dia hilang sebab orang curi, rupanya lepas tengok cctv benda lain yang jadi🙁 pic.twitter.com/yI761fQ226
tenten @fhatin_jah 08/07/2018 20:23:50 WIB
@ammrhamid makcik aku syak dia datang dari tasik 😂

otter alias berang-berang yang berasal dari tasik (danau)

okok atiq tak cute😭 @AtiqJeb 08/07/2018 20:23:46 WIB
@fhatin_jah Rumah makcik kau dkt ngn hutan or sungai ke? Tu memerang kan?
tenten @fhatin_jah 08/07/2018 20:24:21 WIB
@AtiqJeb dekat dengan tasik, maybe benda tu datang dari situ
'ammau @ammrhamid 08/07/2018 20:24:28 WIB
@fhatin_jah 😂 weh hahaha kenduri betul diaorang. Kebulur la tu
tenten @fhatin_jah 08/07/2018 20:24:56 WIB
@ammrhamid kesian tengok ikan tu menggelupur 😭
okok atiq tak cute😭 @AtiqJeb 08/07/2018 20:27:43 WIB
@fhatin_jah Ohhh patut laaa😂😂. Mak cik kau takde kat rumah ke masa tu?
tenten @fhatin_jah 08/07/2018 20:28:34 WIB
@AtiqJeb tak de, dia balik kampung. menagis makcik aku ikan mahal kena makan macam tu je
okok atiq tak cute😭 @AtiqJeb 08/07/2018 20:33:55 WIB
@fhatin_jah Patut laa dia dah riki dulu sebelum buat keje. Memang enjoy la berenang²😂
tenten @fhatin_jah 08/07/2018 20:35:40 WIB
@AtiqJeb gemok gemok yang datang 😂 aku syak dia dah intai lama dah
tenten @fhatin_jah 08/07/2018 20:35:09 WIB
@hardniff tengok laa dorang belasah ikan ikan tuuu
Hanif Fikri @hardniff 08/07/2018 20:42:53 WIB
@fhatin_jah Yg xboleh blah tu bwk sekampung bai serang..
Hanif Fikri @hardniff 08/07/2018 20:49:34 WIB
@fhatin_jah Haha.. ajak ramai2 t mknan cpt abis 😂 dia bwk sedara2 je tu
tenten @fhatin_jah 09/07/2018 12:22:23 WIB
makcik aku sedih gila sampai keluar ayat " macam ni la agak nya kes altantuya ,nak kutip cebisan daging orang yang kita sayang" 😭
Load Remaining (2)
Collect tweets from around the world and make a story

Bookmarked tags

No tags
Login and hide ads.