0
Marques Brownlee @MKBHD
Ok this is blowing my mind. I hear "LAUREL." Nobody else in the studio does. wat. pic.twitter.com/VwgdiPsmjE
Go Birds @GoBirdsPod
We hear something completely different other than Yanny or Laurel gang pic.twitter.com/mR6amd6e8x
Hector Rodriguez @H3CZ
This is the video everyone is talking about, Yanny vs Laurel. pic.twitter.com/eLhhiTuoXW
Larry Kim @larrykim
This audio clip has divided the internet! ๐Ÿ”Š๐Ÿ‘‚ Is it Laurel or Yanny? VOTE Below! ๐Ÿ‘‡ pic.twitter.com/xylapyxFNd
McKenna Byerley @mcKennabyerley
Earlier I heard โ€œyenniโ€ which isnโ€™t an option. But not itโ€™s very clearly #laurel abc7ny.com/society/great-โ€ฆ
๐ŸŒป๐ŸŒป๐ŸŒปโ˜€ @askamajid
@tbputera tadi pagi LAUREL, terus sebelum lunch YANNY, terus ini LAUREL lagi.. kuping aing :(
DVDiva @DVDiva
I am am definitely hearing yenni youtu.be/XCGpl0E95cM
Expand pic
Syamsya sabillah @syamsyadinos
@belisdopay @daraprayoga_ Beneran mas dengernya laurel? Saya berkali kali kali kali dengernya tetep yenni
pendamping kondangan bayaran @tinaasianipar
@daraprayoga_ Di aku sepenuhnya yenni, walaupun udh mensugesti diri laurel tetep yenni. Apa ini ada hubungannya sama otak kiri dan otak kanan kayak dress yg dulu?
Aldo Izaguirre @Aldo1091
@CastronovoShow When I play the video on my phone, Yenni. But when @PaulCastronovo plays it, I hear Laurel. ๐Ÿค”
gaadaaar @mgdrpry
@daraprayoga_ Tadi pagi denger ini laurel, terus sekarang denger dua2nya.. Yenni-laurel gitu.. Beda suara tapi..
Bukan bucin @ellycasper18
@handokotjung Laurel dimana nya sih? Puter berulang2 tetep aja yenni
sad @whvisky
@andori ku mendengar yenni dan laurel bersamaan๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ
ใƒ‡ใƒกใƒ†ใƒซ Aulia @demitzme
@andori gue berusaha nyari kata "Laurel" tp ga nemu. adanya "yenni" aja.
๐’”๐’‚๐’‚๐’‚๐’‚๐’“๐’Š๐’Œ @whalienxx
@virveen banyak banget yg denger laurel. gue awalnya denger berkali2 tapi denger selalu yenni. Entah laurel nya ada di belah mane๐Ÿ˜– tp setelah denger lagi dan lagi gue denger kuga itu laurel wk.
๐’”๐’‚๐’‚๐’‚๐’‚๐’“๐’Š๐’Œ @whalienxx
@kurniadwicitra @daraprayoga_ wkwkwk, coba dengerin fokus ke suara yg rendah bgt. kalo si yenni yelli itu kan agak cempreng. nah kalo laurel itu suaranya lebih rendah kek laki bgt gitu lol
Hareee @heraawp16
@daraprayoga_ Tapi siang pas denger padahal dengernya yenni terus pas malem nyoba denger sama temen kenapa berubah jadi laurel -_-
Bubz @bubzbeauty
If you hear laurel, we canโ€™t be friends!
Benj Pasek @benjpasek
The internetโ€™s in a new quarrel Debating a meme that is aural But letโ€™s just flash back To that dress (blue and black) And accept that the answer is laurel
Load Remaining (5)

Comment

No comments yet. Write yours!

Login and hide ads.