"3 bulan hilang, tiba-tiba balik bawak anak. Dah susah baru ingat rumah" Drama Kucing Memelas Kembali ke Majikan yg Bikin Gemas dan Kasihan

Lagian, selama ini ke mana aja?
1
Qtπ @JoanaaChu

3 bulan hilang, tiba tiba balik bawak anak. Dah susah baru ingat rumah pic.twitter.com/WbxnMKgQpd

17/04/2018 10:41:34 WIB
Expand pic
Qtπ @JoanaaChu

Mungkin masa keluar rumah terberanak tepi jalan, so orang lain tolong jagakan. Kira 3 bulan tu masa berpantang lah kot. *husnuzon*

17/04/2018 10:43:10 WIB
Adi @aditowtski

@TheJoanaa Inilah jadinya kalau kurang didikan agama! Family kena selalu pantau!

17/04/2018 14:23:22 WIB
Bad. @albadri_13

@TheJoanaa Kes suami lari la ni, takde tempat berteduh. Nak minta bantuan, anak2 takde ic.

17/04/2018 14:36:00 WIB
BOBBY DAZZLER* 𓄀 @wan_naby

@TheJoanaa @twt_kucingmanja Dah tu laki dia mne? Lepas buat anak lari mcm tu je? Men are trash!

17/04/2018 14:51:24 WIB
Hdin @HdinHafizuddin

@TheJoanaa @twt_kucingmanja Ni mesti dah menang kes hak penjagaan anak, tapi takde tempat bergantung. 😅

17/04/2018 14:53:07 WIB
IR @izharruslan

@TheJoanaa Jangan hukum atas dosa lalu. All cat deserve second chance.

17/04/2018 14:55:49 WIB
euphoriæ @iwnmdniel

@MilahMoli @TheJoanaa @ciksenah "Mak. Ina dh balik, Mak. Ina bawak cucu cucu Mak. Ina menyesal ikut jamil Mak. Ampunkanlah ina, Mak. Ina dh insaf" 😂😂😂😂

17/04/2018 14:56:48 WIB
Amjad Zikry @amjadzikry

@dnnathaniel @MilahMoli @TheJoanaa @ciksenah Ah sape mak kau ! Aku dah ingtkan kau selangkah kau pergi dari rumah ni kau bukan lagi anak aku,anak tak kenang budi.Puihhh!!!

17/04/2018 15:37:52 WIB
Faris Fauziey @faris_fauziey

@HdinHafizuddin @TheJoanaa @twt_kucingmanja macam mana boleh menang hak penjagaan kalau takde tempat berteduh? Ni mesti pakai cable.

17/04/2018 16:04:57 WIB
Qtπ @JoanaaChu

"Jantan mana yang buntingkan ko ni?! Cakap!! Cakap!!" pic.twitter.com/6gxhbgnmuj

17/04/2018 17:26:26 WIB
Expand pic
Qtπ @JoanaaChu

"Tulah bedah, dulu aku nak kat kau.. Bukan susah pun kita kan serumah. Jual mahal lah lagi padan muka kau!!" pic.twitter.com/8semjlKCbT

17/04/2018 17:32:46 WIB
Expand pic
Pikachuuuaaa @haqifays__

@TheJoanaa Mak saya dah balikkkk. Bukaklah pintu saya menyesal tak dengar kata mak . Nie ha jamil tinggalkan kami sebab betina lain. 😂😂😂

17/04/2018 15:10:17 WIB
내 이름은 @kingfirdausz

@haqifays__ @TheJoanaa Itu la kau. Aku sudah bilang. Jamil itu bukan dari kalangan yg baik2. Dulu aku suruh pilih doktor. Bukan ahli muzik 😂😂😂

17/04/2018 16:58:26 WIB
sys @syxhirx_11

@TheJoanaa '' Mak macam mana ?, boleh masuk tak? " pic.twitter.com/CA0m6ZqNn2

17/04/2018 16:22:45 WIB
Expand pic
mariYIE @Eryie_

@TheJoanaa "Maafkan saya makk...saya janji x buat lagi..nie saya bawakkan cucu² mak dtg jumpe dgn mak..saya x de tmpt utk bergantung harap lg mak..tolong kami bantu kami, kami anak2 yatim shj.."

17/04/2018 15:11:37 WIB
yaya @shareeeeeesaf

@TheJoanaa Maaf kan la dia :( tengok muka tu, innocent. Dia tak salah 😂😂 eii minta lempang je muka tu ket!!!

17/04/2018 14:45:09 WIB
Load Remaining (6)

Comment

No comments yet. Write yours!