Sholatku batal 2 kali gara2 ngakak ingat video ini: Kejadian2 Kucluk Dalam Sholat Jamaah yang Pasti Bikin Ngikik Semua Makmum

Itu sakit banget lho...
1
faaeeeyyyyy🔞 @aimnzfri_

@AfwanRosli aku benci bila time ngah tahiyyat akhir ada mamat landing bontot kat kaki!😭😭

08/03/2018 19:23:58 WIB
husbin @cepukmas

@AfwanRosli Khusyuk lah sangat, mulut duk sebut FU*KER kahkahkah 😂😂😂

08/03/2018 21:44:49 WIB
Luqman Yasin @luqmansuperhero

@AfwanRosli aku kene time nk bangun dari sujud , bontot org depan kene kepale aku

09/03/2018 00:00:41 WIB
Apple Merah. @Norezanyahya_

@AfwanRosli @rabiatulazman98 Pernah sekali aku nak bangun dari sujud, ada makcik duduk atas kain aku. Habis terlondeh kain den, orang belakang dah gelak tapi aku meneruskan dengan separa khusyuk.

09/03/2018 01:05:45 WIB
意晓 @buttercuppiee

@AfwanRosli selalu kena dkt skola, dlm hati da ya Allah cptla imam tu baca cptla abis solat 😂

09/03/2018 12:43:19 WIB
M. Khanifa Anas @Khanifa_Anas

@AfwanRosli @syznrsli Aku bila bangun dari sujud kepala masuk dalam kain pelikat pakcik depan bukak mata tahu tahu gelap.

09/03/2018 13:24:01 WIB
Afwan Rosli @AfwanRosli

@emilycha_ Haha..nasib boleh baca lagi tahiyat akhir 😂

09/03/2018 13:44:09 WIB
Jakia @zackiaefron

@AfwanRosli Yg kepentok pantat belum ada nih. 😂

09/03/2018 14:02:58 WIB
lavender @Raihana_Najwa

@AfwanRosli Yang telekung tu, selalu aku rentap je bila bangun, so tiada masalah dah.hHahahhaha😂😂😂

09/03/2018 22:02:25 WIB
⋆。•𝙼𝚎𝚖𝚎𝚗⋆.˚ @memendarling

@AfwanRosli kalau perempuan duduk saf depan lagi la. bangun sujud je tetiba masum saf lelaki 😭 kain langsir atas kepala macam veil 😭😭😭

10/03/2018 01:26:05 WIB
𓆗 @dicka69

@AfwanRosli @arifmbe Habis sujud rambut keinjek sama shaf depan, sakitnya cuman tuhan yg tau

10/03/2018 14:20:57 WIB

Comment