1
Ibnuzul @luqmanItech
@AfwanRosli @HaniAffhAshh baik doe..cocombee๐Ÿ˜‚. tahniah idolaโœจ
aiman was a lil boy afraid of the big wide world @aimnzfri_
@AfwanRosli aku benci bila time ngah tahiyyat akhir ada mamat landing bontot kat kaki!๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ
husbin @cepukmas
@AfwanRosli Khusyuk lah sangat, mulut duk sebut FU*KER kahkahkah ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
luqman @luqmansuperhero
@AfwanRosli aku kene time nk bangun dari sujud , bontot org depan kene kepale aku
Apple Merah. @Norezanyahya_
@AfwanRosli @rabiatulazman98 Pernah sekali aku nak bangun dari sujud, ada makcik duduk atas kain aku. Habis terlondeh kain den, orang belakang dah gelak tapi aku meneruskan dengan separa khusyuk.
ๆ„ๆ™“ @buttercuppiee
@AfwanRosli selalu kena dkt skola, dlm hati da ya Allah cptla imam tu baca cptla abis solat ๐Ÿ˜‚
M. Khanifa Anas @Khanifa_Anas
@AfwanRosli @syznrsli Aku bila bangun dari sujud kepala masuk dalam kain pelikat pakcik depan bukak mata tahu tahu gelap.
Afwan Rosli @AfwanRosli
@Khanifa_Anas @syznrsli Aduh..bangun2 dah kat alam lain ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Afwan Rosli @AfwanRosli
@emilycha_ Haha..nasib boleh baca lagi tahiyat akhir ๐Ÿ˜‚
Jakia @zackiaefron
@AfwanRosli Yg kepentok pantat belum ada nih. ๐Ÿ˜‚
lavender @Raihana_Najwa
@AfwanRosli Yang telekung tu, selalu aku rentap je bila bangun, so tiada masalah dah.hHahahhaha๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
์—ฌ์‹  โ™ก @minwose
@AfwanRosli kalau perempuan duduk saf depan lagi la. bangun sujud je tetiba masum saf lelaki ๐Ÿ˜ญ kain langsir atas kepala macam veil ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ
๐“†— @dicka69
@AfwanRosli @arifmbe Habis sujud rambut keinjek sama shaf depan, sakitnya cuman tuhan yg tau

Comment

Login and hide ads.