Add to Favorite
0
Cringe Malaysian @cringemalaysian
Dengar cerita dekat Dataran Pahlawan semalam. Suami kantoi keluar dengan perempuan lain. Perempuan tu pegi serang siap bawa anak kecik. Kadang2 aku tak tahu apa la dalam kepala lelaki tu eh, dah ada anak pun masih macam tu😞 pic.twitter.com/YdXzvxyqTH
BOBBY DAZLER @_Boscoe
@_FunnyMalaysian Selamat abg tu rilek kene tampo. Klu dia balas balik tolak ke hape, mau tak dtg org bantai dia balik.
mia💫⭐ @_miroar
@_FunnyMalaysian nasib baik dukung anak, kalau tak akak pijak je skali kepala dia. dah ada anak pun nk mnyundal dgn pmpuan lain. yg betina tu pun satu, laki org pun kau nak sebat. betina mcm kau ni patut kena sula je.
hinata @nrsyawani
@_FunnyMalaysian Sedihnya kena curang. Dgn suami sendiri pulak tu. Allahuakbar
💫 @zzatisna
@_FunnyMalaysian Ya Allah. Malunya hal rumah tangga bgdoh dkt org ramai. Hmm
Beatrice @donlookingforme
@nmadotmy @_FunnyMalaysian Kita bagi lah anak bnyk mana pun. Dia tak pernah nampak
cholo. @http_cholo
@_FunnyMalaysian Setiap manusia mempunyai hak diberi peluang kedua. Tetapi, tidak untuk curang. Because once a cheat, always a cheat
ihiks @rdnaiman
@zzatisna @_FunnyMalaysian Dah kantoi kat situ wak. Takkan nak ajak lepak luar luu sap kok luu
AlanShooter @azlan_samad
@farahsuhaimiii @rihajamil dia kalau nk pembersihan yg kuat dan bersih terpaksa guna harpic.
@blvxktulips
@nrsyawani @_FunnyMalaysian Yela kalau kena curang dengan suami orang nampak sangat kau yang menyundal haha
Itrah @itrahzahra
@AmirulHafiz__ @_FunnyMalaysian Selagi tak terjadi tu alhamdulillah Kalau dah jadi takde lagi dah sabar dalam diri ni 😂
λmirul Hafiz @AmirulHafiz__
@itrahzahra @_FunnyMalaysian Mudah mudahan dijauhkan laa.. HaaHaHaa 😅.. Paduu sngat bunyi penmpar tu.. Ni kan pula nak dikaki kan 😑
ElJefe Lissa Angking @LissaLaila
@_FunnyMalaysian *puts bunyi tamparan wanita perempuan tu on repeat*
Muhamad Asyraff Muslim @Muhammad_asyrff
@mvdstar @_FunnyMalaysian Bunyi penampo tu kalau ada yg rajin edit boleh first blood kot.
someone @huffazluqman
@Princesanooreen @nmadotmy @_FunnyMalaysian Tapi, Salah Kan perempuan gatai tu sekali, benda takkan menjadi kalau Salah sorang tak melayan 😅, hahah. Ckp je.🙆
Beatrice @donlookingforme
@Luqman_Fadzil @nmadotmy @_FunnyMalaysian I tak cakap laki tu je salah..emmm. i saja je smbung ayat pematah hati tu. 😅
Load Remaining (3)
Login and hide ads.