Add to Favorite
0
Login and hide ads.
Cringe Malaysian @cringemalaysian 22/01/2018 12:15:48 WIB
Dengar cerita dekat Dataran Pahlawan semalam. Suami kantoi keluar dengan perempuan lain. Perempuan tu pegi serang siap bawa anak kecik. Kadang2 aku tak tahu apa la dalam kepala lelaki tu eh, dah ada anak pun masih macam tu๐Ÿ˜ž pic.twitter.com/YdXzvxyqTH
Elon Maskat @_Boscoe 22/01/2018 12:50:04 WIB
@_FunnyMalaysian Selamat abg tu rilek kene tampo. Klu dia balas balik tolak ke hape, mau tak dtg org bantai dia balik.
mia๐Ÿ’ซโญ @_miroar 22/01/2018 12:50:59 WIB
@_FunnyMalaysian nasib baik dukung anak, kalau tak akak pijak je skali kepala dia. dah ada anak pun nk mnyundal dgn pmpuan lain. yg betina tu pun satu, laki org pun kau nak sebat. betina mcm kau ni patut kena sula je.
queenS @nrsyawani 22/01/2018 13:02:39 WIB
@_FunnyMalaysian Sedihnya kena curang. Dgn suami sendiri pulak tu. Allahuakbar
๐Ÿ’ซ @zzatisna 22/01/2018 13:04:24 WIB
@_FunnyMalaysian Ya Allah. Malunya hal rumah tangga bgdoh dkt org ramai. Hmm
putt @donlookingforme 22/01/2018 13:23:38 WIB
@nmadotmy @_FunnyMalaysian Kita bagi lah anak bnyk mana pun. Dia tak pernah nampak
cholo. @http_cholo 22/01/2018 13:29:40 WIB
@_FunnyMalaysian Setiap manusia mempunyai hak diberi peluang kedua. Tetapi, tidak untuk curang. Because once a cheat, always a cheat
bosskurrr @rdnaiman 22/01/2018 13:34:43 WIB
@zzatisna @_FunnyMalaysian Dah kantoi kat situ wak. Takkan nak ajak lepak luar luu sap kok luu
AlanShooter @azlan_samad 22/01/2018 13:37:22 WIB
@farahsuhaimiii @rihajamil dia kalau nk pembersihan yg kuat dan bersih terpaksa guna harpic.
โœจ @blvxktulips 22/01/2018 13:41:40 WIB
@nrsyawani @_FunnyMalaysian Yela kalau kena curang dengan suami orang nampak sangat kau yang menyundal haha
๐ŸŒนุฒู‡ุฑุงุก ๐ŸŒน @itrahzahra 22/01/2018 13:43:28 WIB
@AmirulHafiz__ @_FunnyMalaysian Selagi tak terjadi tu alhamdulillah Kalau dah jadi takde lagi dah sabar dalam diri ni ๐Ÿ˜‚
ฮปmirul Hafiz @AmirulHafiz__ 22/01/2018 13:44:18 WIB
@itrahzahra @_FunnyMalaysian Mudah mudahan dijauhkan laa.. HaaHaHaa ๐Ÿ˜….. Paduu sngat bunyi penmpar tu.. Ni kan pula nak dikaki kan ๐Ÿ˜‘
ElJefe Lissa Angking @LissaLaila 22/01/2018 14:09:30 WIB
@_FunnyMalaysian *puts bunyi tamparan wanita perempuan tu on repeat*
Asyraff Muslim @Muhammad_asyrff 22/01/2018 14:23:52 WIB
@mvdstar @_FunnyMalaysian Bunyi penampo tu kalau ada yg rajin edit boleh first blood kot.
someone @huffazluqman 22/01/2018 14:41:44 WIB
@Princesanooreen @nmadotmy @_FunnyMalaysian Tapi, Salah Kan perempuan gatai tu sekali, benda takkan menjadi kalau Salah sorang tak melayan ๐Ÿ˜…, hahah. Ckp je.๐Ÿ™†
putt @donlookingforme 22/01/2018 14:44:43 WIB
@Luqman_Fadzil @nmadotmy @_FunnyMalaysian I tak cakap laki tu je salah..emmm. i saja je smbung ayat pematah hati tu. ๐Ÿ˜…
Load Remaining (3)

Bookmarked tags

No tags
Login and hide ads.