3
Login and hide ads.
Ammar Taha @ayohmad 16/01/2018 00:24:50 WIB
Teguran seorang penumpang dari New Zealand 🇳🇿 terhadap pemakaian pramugari AirAsia . pic.twitter.com/v5WWpblG1j
 Expand pic
senpai sempoi @sensempoi14 16/01/2018 13:49:45 WIB
@ayohmad eh uniform Air Asia tu mengikut syariat MAS je y x ikut syariat...hehehe...tp aku pelik xde pulak org malaysia komplen psl air asia y diorg dok sibuk pakaian pramugari MAS je...setakat ni x penah lg aku dgr org luar komplen psl uniform MAS tp org malaysia sndri y dok bising...
kaknad✨ @nadiasyahira_ 16/01/2018 13:58:35 WIB
@sensempoi14 @ayohmad Yela tapi pramugari mas kira sopan la sbb tutup semua walaupun hakikatnya baju ketat dan kain terbelah lol.Ni bukan kira syariat ke apa tapi mat saleh tu rasa macam baju pramugari air asia tu tak sesuai la sbb terdedah sgt. Tu maksud dia sebenarnya.
dee @chibimarukoo_ 16/01/2018 12:41:53 WIB
@ayohmad Mesti pramugari tu nak tarik perhatian dengan menampakkan objek bulat tersebut. Maka dengan itu, dapatlah mereka menjadi bini omputih serta ongkaye.
Nadia @Nadiafareeda_ 16/01/2018 13:04:38 WIB
@babyaprils @ayohmad They must wear the red uniforms as instructed. This has nothing to do with the 'pramugari' trying to get attention whatsoever :)
Elon's mosque @__ahan___ 16/01/2018 14:12:11 WIB
@Nadiafareeda_ @babyaprils @ayohmad Yes. But the fact that a Malaysian-based company would allow such a rule to be imposed on it's employees (especially those who are muslims) shows how problematic the issue is.
Namikaze Minato @TheOnlyHokage 16/01/2018 14:20:55 WIB
@ayohmad Polisi tu sebenarnya rahsia kenapa tambang @AirAsia kekal murah. Kos pramugari untuk beli kain sangat minimum. Lagi singkat skirt lagi murah tambang. Harap tahun ni lagi singkat mana tahu boleh fly dengan RM1. @tonyfernandes
Bunga Wangi @AddaRamdzi 16/01/2018 15:02:06 WIB
@ayohmad @_shaminn_ Sebenarnya ada je orang Islam tegur tapi kena kecam. Dia nak omputih gak tegur baru tak kata pikiran kolot.
asyrafi @asyrafi 16/01/2018 12:58:24 WIB
@ayohmad @gangsterpadu Taliban pulak mat saleh ni. Must be a feminist.

Bookmarked tags

No tags
Login and hide ads.