Balita Cantik Nangis Tantrum Minta Kawin di Video ini Bikin Ngikik Gemez, Eh Dibalas Bocah Cowok Minta Kawin Pula

Apa yang dipikirkan soal kawin a.k.a menikah di kepala balita?
0

Kenapa Nak, ngebet banget pengen kawin?

Rykal Hakimi. @rykalhakimi

adik ni kecik kecik dah pandai nak kahwin 😃😄😃😄 pic.twitter.com/uKiGotJcgp

25/07/2017 13:25:28 WIB
𝙈𝙞𝙣𝙮™ @MohdAminy

@rykalhakimi Mungkin yg dia maksudkan, penjaga gol Thailand tu kot.

25/07/2017 13:31:38 WIB
ᴿᴵᴺ @ShhrinAmrn

@rykalhakimi @ruby96faz Adoi adik. Nape macam nie ?Boleh simpan tunjuk bila dia besar 😆

25/07/2017 14:38:49 WIB
@tahirpodang1 @tahirpodang1

@rykalhakimi Astaghfirullahh...Nak tengok org kahwin...bukan die pun nak kahwin..

25/07/2017 14:57:29 WIB

Ada lawannya, bocah laki-laki yang nangis mau kawin juga. Tralala, bolehkah dikawinkan keduanya?

king of solo @terunakampung_

@rykalhakimi Ni lah budak laki yg bdk pompuan nak kawen sgt tu.Dia pun nak kawen jugak. Haishhh depa dua ni hahaha.. pic.twitter.com/GnXZN6lwZZ

25/07/2017 16:30:07 WIB
Farra Halimi @farrahalimi

@rykalhakimi Weyh dia nak apa sbnrnya seram doh malam malam mintak khwin 😂

25/07/2017 17:32:05 WIB
S A Farhana™ @missfarhanaaa

@rykalhakimi Kalau anak aku ni, mahunya aku tazkirah kan dia 😂 4malam

25/07/2017 18:49:17 WIB
Hdyaa Nadia 🌻 @nedybasir

@rykalhakimi Mana pakwe dia ni? Tak sian ke dia struggle sesorang pertahankan cinta kaliann??? Dasar lelaki emm

25/07/2017 21:07:31 WIB
Dańtë @aimnrahmn_

@rykalhakimi Abang pun nak kahwin jugak ! Lupa, awek pun lari ni kan lagi jodoh duhmakk

25/07/2017 23:45:48 WIB
𝓑𝓪𝓫𝔂 𝓐𝔂𝓪𝓷𝓰𝓰𝓰 @oshaaayanggg

@rykalhakimi @akuemyla seram pula budak ni dok melalak nak kahwin malam-malam cemtu. MASALAHNYA KAU NAK KAHWIN DGN SIAPA DIK JANGAN CARI PASAL SERAM YAL

26/07/2017 00:29:20 WIB
Atengg @_kokyinn

@rykalhakimi dia nak kawen , maksud nya dia nak pi main kat kenduri kawen. main bunga mangga main kat pelamin.

26/07/2017 12:37:27 WIB
アムザーシャザニ @AmzarAm

@djasqisy @rykalhakimi Bhahahahahaha. Jangan kau, kang tak kawen sampai ke tua baru tahu. Hahaha

27/07/2017 04:32:33 WIB

Comment

No comments yet. Write yours!