Gara-gara Foto Lagi Nyuci Piring, Netijen Cewek Di Malaysia Jadi Baper Pengen Kenalan

Chirpified
0
brgsjks @brgsjks

Jika ada lelaki yang masih basuh pinggan periuk belanga walaupun sedang beraya, kahwinilah saya, bukan lelaki ini. pic.twitter.com/7yX1LaI98V

26/06/2017 09:37:19 WIB
Expand pic
Expand pic
🇲🇾 @wanieibrahimm

@brgsjks Mak saya suruh cari siapa lelaki ni. Katanya dia berkenan nak jadikan menantu. Apo?!🤣

26/06/2017 12:26:33 WIB
R Kavinsky @Rahmanators

@brgsjks Aku lepas makan aku basuh juga pinggan makcik pakcik aku tapi tula tak upload dkt socmed erm

26/06/2017 16:13:38 WIB
وحيدا حميدون @yda2253

@brgsjks masyaAllah dah la handsome rajin pulak tu. hye jodoh 🙈

26/06/2017 12:31:04 WIB
J @rinsoey

@brgsjks siapa dia ni? mashaallah sis nak masuk minang 😍😂

26/06/2017 20:42:19 WIB
ƒαяαнηαjwα™ @_farahahmad

@brgsjks aduhh mana nak cari husband material macam nie lagi? yg selalu jumpa lepas makan tinggal pinggan atas meja makan banyak lah 😭

26/06/2017 10:28:20 WIB
🇲🇾 Karl Ejam 🇲🇾 @KarlEjam7

@FiaHaniey @brgsjks Saya keja mcd selalu kemas-2 meja & kemas sisa mknan org..hmm camna ? 😋

26/06/2017 17:47:46 WIB

Comment