0
Story "Nasehat Emak I: Pengen Ke Monas" by @Yulianis13450 Chirpified By @M4ngU5il 1212 pv 5 2
Story "Nasehat Emak III: 212 Aku Datang Ya Allah" by @Yulianis13450 Chirpified By @M4ngU5il 1364 pv 6 2
Story "Nasehat Emak IV: Buih Di Lautan" by @Yulianis13450 Chirpified By @M4ngU5il 1144 pv 5 2
Story "Nasehat Emak V: NKRI Harga Mati!!!" by @Yulianis13450 Chirpified By @M4ngU5il 1433 pv 7 3
Story "Nasehat Emak VII: Haters & Fans" by @Yulianis13450 Chirpified By @M4ngU5il 1078 pv 1 2
Story "Nasehat Emak VIII: Semua Gara-Gara Ahok" by @Yulianis13450 Chirpified By @M4ngU5il 1219 pv 7 4
Yulianis @yulianis13450
Nasehat Emak H-2 hari Ibu " NGUPING........ "
Yulianis @yulianis13450
1. Neng, kalo ngobrol di twitter trus ade yang nguping menurut lu gimane? Noh, encing lu, enak-enakan ngobrolin soal alumni 212 eh….....
Yulianis @yulianis13450
2. ........ ade aje yang nyaut. Niatnye nge-buli orang-orang 212. Emak bingung dah, kalo ngga suka ngapain sih ngebuli?
Yulianis @yulianis13450
3. Maksudnye mau bikin pale ngebul? Cuma kepuasan hati? Ape numpang eksis? Atawe lagi nyari duit pake tuit?
Yulianis @yulianis13450
4. Lah… nguping aje ngga sopan. Ini udah nguping, terus nyerobot nyela, terus rame-rame pasukan buli nimpalin. Kan aneh ya neng!
Yulianis @yulianis13450
5. Tong, lu suka iku-ikutan ngebuli ngga. Emak jewer kalo ketawan ye… Jaman emak dulu tong, kalo ada orang lagi ngobrol.......
Yulianis @yulianis13450
6. .......trus kita ikut-ikutan nimpalin mah malu banget. Ape lagi kalo niatnye ngajak berantem. Padahal ngga ngomongin die.
Yulianis @yulianis13450
7. Noh, encing lu di stalker sama bajer KITA. Tong…Neng…. Kite ini orang Indonesia. Mayoritas muslim pula. Kayanye ngga gitu deh akhlaknye.
Yulianis @yulianis13450
8. Lu kudu jaga kesopanan. Walau lu bisa aje jadi robot-robotan di medsos, tapi iman lu gimane?
Yulianis @yulianis13450
9. Nongol jadi bajer gambar telor… Bajer bulet…bajer bulet, dibikin dadakan, satu twit gopee-an.
Yulianis @yulianis13450
10. Lu kudu jadi ksatria,jangan anonim. Begitu lu anonim lu mulai belagu bisa nyela sono, nyela sini…bukan pendekar lu.Malu-maluin emak aje.
Yulianis @yulianis13450
11. Itu mah delusional namenye, beraninye pake topeng. Kalo ngomongin paslon jangan kaya jualan kopi atau kecap…die pikir produknye nomor 1
Yulianis @yulianis13450
12. Mane berani bilang nomor 2 atau 3. Mending lu perhatiin visi dan misinye. Point 1 ape, point 2 ape, point 3 ape, point 4 ape, …......
Yulianis @yulianis13450
13. ......seterusnye sampe selesai… Ngga usah ikutin bajer, mereka mah dibayar. Lu tuh pemilih, tugas lu cuma milih.
Yulianis @yulianis13450
14. MILIH LU BENER, BERES HIDUP LU.LU JADI BOS deh tinggal tagihin tuh janji-janji kampanye.JANGAN JADI JONGOS yg ngos-ngosan belain paslon
Yulianis @yulianis13450
15. Lu nikmatin dah kemajuan kota lu,lah emang pajak yang lu bayar unt ngegaji gubernur dan untuk kemajuan kota lu. Susah bener mikir! -end-
Load Remaining (1)

Comment

No comments yet. Write yours!

Login and hide ads.