~Nasehat Emak H-2 Hari Ibu: "NGUPING"~ By: @yulianis13450

Baca juga: ~Nasehat Emak H-3 Hari Ibu: "SEMUA GARA-GARA AHOK"~ By: @yulianis13450 http://chirpstory.com/li/340954 ~Nasehat Emak H-4 Hari Ibu: "HATERS & FANS"~ By: @yulianis13450 http://chirpstory.com/li/340820 ~Nasehat Emak H-5 Hari Ibu: "LU TUH BERDAULAT TONG... LU JUGA NENG...!"~ By: @yulianis13450 http://chirpstory.com/li/340744 ~Nasehat Emak H-6 Hari Ibu: "NKRI HARGA MATI...!!!"~ By: @yulianis13450 http://chirpstory.com/li/340644 ~Nasehat Emak H-7 Hari Ibu: "BUIH DI LAUTAN"~ By: @yulianis13450 http://chirpstory.com/li/340513Read More
politician
0
Yulianis @yulianis13450
Assalamualaikum.... Kemaren Emak kesel karena aku di bully sama orang, nasehat Emak cocok kayaknya sama org2 yg senengnya ngebully, simak ya
Yulianis @yulianis13450
Nasehat Emak H-2 hari Ibu " NGUPING........ "
Yulianis @yulianis13450
1. Neng, kalo ngobrol di twitter trus ade yang nguping menurut lu gimane? Noh, encing lu, enak-enakan ngobrolin soal alumni 212 eh….....
Yulianis @yulianis13450
2. ........ ade aje yang nyaut. Niatnye nge-buli orang-orang 212. Emak bingung dah, kalo ngga suka ngapain sih ngebuli?
Yulianis @yulianis13450
3. Maksudnye mau bikin pale ngebul? Cuma kepuasan hati? Ape numpang eksis? Atawe lagi nyari duit pake tuit?
Yulianis @yulianis13450
4. Lah… nguping aje ngga sopan. Ini udah nguping, terus nyerobot nyela, terus rame-rame pasukan buli nimpalin. Kan aneh ya neng!
Yulianis @yulianis13450
5. Tong, lu suka iku-ikutan ngebuli ngga. Emak jewer kalo ketawan ye… Jaman emak dulu tong, kalo ada orang lagi ngobrol.......
Yulianis @yulianis13450
6. .......trus kita ikut-ikutan nimpalin mah malu banget. Ape lagi kalo niatnye ngajak berantem. Padahal ngga ngomongin die.
Yulianis @yulianis13450
7. Noh, encing lu di stalker sama bajer KITA. Tong…Neng…. Kite ini orang Indonesia. Mayoritas muslim pula. Kayanye ngga gitu deh akhlaknye.
Yulianis @yulianis13450
8. Lu kudu jaga kesopanan. Walau lu bisa aje jadi robot-robotan di medsos, tapi iman lu gimane?
Yulianis @yulianis13450
9. Nongol jadi bajer gambar telor… Bajer bulet…bajer bulet, dibikin dadakan, satu twit gopee-an.
Yulianis @yulianis13450
10. Lu kudu jadi ksatria,jangan anonim. Begitu lu anonim lu mulai belagu bisa nyela sono, nyela sini…bukan pendekar lu.Malu-maluin emak aje.
Yulianis @yulianis13450
11. Itu mah delusional namenye, beraninye pake topeng. Kalo ngomongin paslon jangan kaya jualan kopi atau kecap…die pikir produknye nomor 1
Yulianis @yulianis13450
12. Mane berani bilang nomor 2 atau 3. Mending lu perhatiin visi dan misinye. Point 1 ape, point 2 ape, point 3 ape, point 4 ape, …......
Yulianis @yulianis13450
13. ......seterusnye sampe selesai… Ngga usah ikutin bajer, mereka mah dibayar. Lu tuh pemilih, tugas lu cuma milih.
Yulianis @yulianis13450
14. MILIH LU BENER, BERES HIDUP LU.LU JADI BOS deh tinggal tagihin tuh janji-janji kampanye.JANGAN JADI JONGOS yg ngos-ngosan belain paslon
Yulianis @yulianis13450
15. Lu nikmatin dah kemajuan kota lu,lah emang pajak yang lu bayar unt ngegaji gubernur dan untuk kemajuan kota lu. Susah bener mikir! -end-
Yulianis @yulianis13450
16. Di sadur dari email Emak 🙏🙏🙏 pic.twitter.com/GoHoCycSB3
Expand pic

Comment

No comments yet. Write yours!

Login and hide ads.
Login and hide ads.