Ini die Alesan ngape pulisi pede korupsi by: @BINIGUBERNUR

Chirpified
0
GA MAEN HESTEK @BINIGUBERNUR

ane mau kasih pencerahan..ati ati ente pilih politikus..jangan kaye laki ane..brekekeke ngikngok..okehh dehh ane mulai..jangan baca yaak

05/09/2016 18:33:42 WIB
GA MAEN HESTEK @BINIGUBERNUR

1.Korupsi di negeri ini, ibarat, “warisan haram” tanpa surat wasiat. Ia tetap lestari sekalipun diharamkan brekekek ngikngok #koruptorsarap

05/09/2016 18:35:01 WIB
GA MAEN HESTEK @BINIGUBERNUR

2.Knape tuh politikus pade korupsi ? ,Biaya politik nyang selangit dianggep sebagai salah satu sebab politisi kejebak kasus korupsi .

05/09/2016 18:36:16 WIB
GA MAEN HESTEK @BINIGUBERNUR

3.Kebanyakan sih mereka terjerembab karena kasus suap jual beli jabatannye buat kepentingan pribadi dan kelompoknye. #koruptorkampret

05/09/2016 18:37:20 WIB
GA MAEN HESTEK @BINIGUBERNUR

4.Benih2 korupsi itu bisa jadiude ada dari poitisi itu melangkahkan kakinye di dunia politik atau auh sebelum ntu. #NiatBangetjadikoruptor

05/09/2016 18:38:52 WIB
GA MAEN HESTEK @BINIGUBERNUR

5.ane bacai aje ye..knape tuh pulitisi bisa2nye masuk hotel prostitusi..eh ..penjara ...brkekeke ngikngok..nih alesannye

05/09/2016 18:40:37 WIB
GA MAEN HESTEK @BINIGUBERNUR

6.Awalnye seorang politisi memulai karirnye di dunia politik udeh diadepin ame sebuah sistem nyang ngedorongnye buat melakukan korupsi.

05/09/2016 18:42:37 WIB
GA MAEN HESTEK @BINIGUBERNUR

7.Ente liat deh ketika mereka masuk ke sebuah partai. Mereka udeh harus 'beli kavling'. Barudeh mereka dapet dukungan anggota partai lainnye

05/09/2016 18:43:40 WIB
GA MAEN HESTEK @BINIGUBERNUR

8.Tak kenal maka tak sayang,begitulah kata pepatah.Tak kenal maka tak dipilih.Ga ade duit abang ga di sayang,brekekek ngikngok.santai aje ye

05/09/2016 18:48:23 WIB
GA MAEN HESTEK @BINIGUBERNUR

9.Si pulitisi kudu ngeluarin modal buat promosi di berbagai media ,supaye bisa dikenal luas oleh masyarakat. #politisingikngok ini namanye

05/09/2016 18:50:55 WIB
GA MAEN HESTEK @BINIGUBERNUR

10.nah tu politisi ga mungkin gunting daon buat modal kampanye, die pasti pake duit..jual tanah, jual diri kek..nyang penting pade kenal

05/09/2016 18:53:35 WIB
GA MAEN HESTEK @BINIGUBERNUR

11.Pas pemilu,buat ngawal suaranye ,supaye kaga ampe terjadi kecurangan dalem proses penghitungan maupun pencatatan mereka kudu byr saksi.

05/09/2016 18:55:13 WIB
GA MAEN HESTEK @BINIGUBERNUR

12.Nah mereka udeh duduk dikursi DPR atau lembaga negara lainnye, mereka diwajibkan untuk membantu partai nyang udeh bantu die

05/09/2016 18:56:23 WIB
GA MAEN HESTEK @BINIGUBERNUR

13.kalo bahasa engrisnye 'There is no such free lunch' begitulah istilahnye.

05/09/2016 18:57:00 WIB
GA MAEN HESTEK @BINIGUBERNUR

14.Anggota DPR punye wewenang nyang cukup gede dalem ngaturin Anggaran Belanja Pemerintah,kesempatan nyang ada dihadapan mereka cukup banyak

05/09/2016 18:58:21 WIB
GA MAEN HESTEK @BINIGUBERNUR

15.Jadi gak heran mereka selalu memutar otak bagaiman2 bisa memanfaatkan kesempatan tersebut buat balikin modal nyang udeh mereka keluarkan

05/09/2016 18:59:21 WIB
GA MAEN HESTEK @BINIGUBERNUR

16.dan ngumpulin harte sebanyak-banyaknye buat persiapan ntar udeh kaga jadi politisi lagi . ceritanye mau pengsiun pake duit rakyat

05/09/2016 19:00:27 WIB
GA MAEN HESTEK @BINIGUBERNUR

17.Hukuman bagi koruptornye juga tergolong ringan, rata2 dibawah 5 tahun. Semakin banyak uang nyang dikorupsi justru semakin cepat bebasnye

05/09/2016 19:01:28 WIB
GA MAEN HESTEK @BINIGUBERNUR

18.Katanye nih "Zaman Pak Harto kan dulu enggak ada kepala daerah yang korupsi. Karena kepala daerah itu ditentukan" kaga pake modal jualan

05/09/2016 19:02:38 WIB
GA MAEN HESTEK @BINIGUBERNUR

19.Itu katenye..tapi nyang ane liat sih pejabat semuanye juga pada kaya raya..sebutin nyang kaga kaya? dikitkan..

05/09/2016 19:04:24 WIB
GA MAEN HESTEK @BINIGUBERNUR

20.Kadang juge politisi korupsi gegara bininye nyang pengen idup mewah kaya bini pengusaha,akhirnye plotisinye kawin lagi,brekekeke ngikngok

05/09/2016 19:06:21 WIB
GA MAEN HESTEK @BINIGUBERNUR

21.Eiitttt..ane jadi inget jaman skarang pake buzzer bayaran..maenin hestek ampe pade muel2 nyang baca..brekekek ngikngok..

05/09/2016 19:07:34 WIB
GA MAEN HESTEK @BINIGUBERNUR

22. buat ente para BUZZER BAU kalo ude dapet bayaran traktir ane yee..jangan enete beli mobil ato rumah..panas..brekekekek

05/09/2016 19:08:42 WIB

Comment

No comments yet. Write yours!