Heboh! Wanita ini Hadiri Pemakamannya Sendiri

Bukan sulap bukan zombie
0
Lagi heboh gan, Rukundo, Wanita di Australia, dateng ke pemakamannya sendiri
Kojo Babu @KojoBabu

Noela Rukundo Survives Jealous Husband's Murder Attempt fb.me/7vRflc2n0

09/02/2016 09:40:22 WIB
PΔTRICK MURPHY @LilRickyXO

Noela Rukundo is my hero. She literally crashed her own funeral. Her husband paid to have her killed, but they didn't kill her. #YasQueen

08/02/2016 23:51:35 WIB
Jessica Longbottom @Jess_Longbottom

Good to see both the BBC and @washingtonpost pick up our story on Noela Rukundo. Amazing woman! wapo.st/1PWtGVf?tid=ss…

06/02/2016 05:20:21 WIB
DNA @dna

Refugee woman Noela Rukundo attends her own funeral, gets husband sentenced to jail dnai.in/daxc pic.twitter.com/ckmtLK609m

07/02/2016 12:42:18 WIB
Expand pic

Loh sebenernya ada apa sih?
Kok bisa si Rukundo ini dateng ke pemakamannya sendiri, udah gitu bikin suaminya masuk penjara?

Kompas.com @kompascom

Wanita Ini Hadiri Pemakamannya Sendiri, Suaminya yang Menyewa Pembunuh Bayaran Ketakutan kom.ps/AFud4B

09/02/2016 09:48:08 WIB
Indian News And Views @indiannewsviews

Refugee woman Noela Rukundo attends her own funeral, gets husband sentenced to jail indiannewsandviews.com/news_india_696…

08/02/2016 20:24:10 WIB
a335950 @a335950

ift.tt/1TIk9aq The story of how Noela Rukundo avoided execution by hitmen, then plotted to bring justice to her scheming husband …

05/02/2016 20:37:06 WIB
Daily Monitor @DailyMonitor

Wife crashes own funeral after husband paid to have her killed. Noela Rukundo's story: bit.ly/20HwwZH pic.twitter.com/9ESnMSNP4O

09/02/2016 16:32:54 WIB
Expand pic
Wew, serem juga ya gan suaminya sendiri ternyata yang ngirim pembunuh bayaran

Ini dia kronologinya gan

UberFacts @UberFacts

Balenga Kalala contracted a hit on his wife, Noela Rukundo. She was spared by the hitmen and surprised her husband at her own funeral.

06/02/2016 05:17:05 WIB

Suaminya si Rukundo nyewa pembunuh bayaran

F Vian @mysuperlounge

Niat banget suami ini sewa orang utk bunuh istrinya, untung aja gagal internasional.kompas.com/read/2016/02/0…

09/02/2016 21:22:53 WIB
Bertie Klose @BertieKlose

"Kill her," he said. Those were the words that Noela Rukundo heard come through the speakerphone. The voice on the other end of the line

09/02/2016 07:04:11 WIB

Si pembunuh bayarnnya punya perinsip ga mau bunuh wanita, Rukundo ga percaya kalo suaminya yang nyuruh, eh pembunuh bayarannya nelpon si suami, terus suami bilang "BUNUH!"

The Boston Globe @BostonGlobe

Noela Rukundo sat in a car outside her home, watching as the last few mourners filed out of her funeral bos.gl/xXK5eeW

06/02/2016 16:30:37 WIB

Rukundo nungguin di mobil, di luar acara pemakamannya

YRCCS @yorkregionccs

Rukundo waited for the crowd to clear so she could confront the man who had paid for her to be killed. #Surprise twitter.com/CBCNews/status…

09/02/2016 03:03:37 WIB

Rukundo sengaja di mobil, karena nungguin lokasi sepi dulu dari para peziarah, abis itu dia baru konfrontir suaminya

Ervan S @ervanstwn

Seorang Wanita Hadiri Pemakamannya Sendiri, Suami yang Menyewa Pembunuh Bayaran Ketakutan - internasional.kompas.com/read/2016/02/0…

09/02/2016 20:05:55 WIB

Suami ketakutan, sampe akhirnya ditangkep polisi yang udah disiapin Rukundo

Load Remaining (3)

Comment

No comments yet. Write yours!