0
Lagi heboh gan, Rukundo, Wanita di Australia, dateng ke pemakamannya sendiri
Kojo Babu @KojoBabu
Noela Rukundo Survives Jealous Husband's Murder Attempt fb.me/7vRflc2n0
PΔTRICK MURPHY @LilRickyXO
Noela Rukundo is my hero. She literally crashed her own funeral. Her husband paid to have her killed, but they didn't kill her. #YasQueen
Jessica Longbottom @Jess_Longbottom
Good to see both the BBC and @washingtonpost pick up our story on Noela Rukundo. Amazing woman! wapo.st/1PWtGVf?tid=ss…
DNA @dna
Refugee woman Noela Rukundo attends her own funeral, gets husband sentenced to jail dnai.in/daxc pic.twitter.com/ckmtLK609m
Expand pic

Loh sebenernya ada apa sih?
Kok bisa si Rukundo ini dateng ke pemakamannya sendiri, udah gitu bikin suaminya masuk penjara?

Kompas.com @kompascom
Wanita Ini Hadiri Pemakamannya Sendiri, Suaminya yang Menyewa Pembunuh Bayaran Ketakutan kom.ps/AFud4B
Indian News & Views @IndianNewsViews
Refugee woman Noela Rukundo attends her own funeral, gets husband sentenced to jail indiannewsandviews.com/news_india_696…
a335950 @a335950
ift.tt/1TIk9aq The story of how Noela Rukundo avoided execution by hitmen, then plotted to bring justice to her scheming husband …
Daily Monitor @DailyMonitor
Wife crashes own funeral after husband paid to have her killed. Noela Rukundo's story: bit.ly/20HwwZH pic.twitter.com/9ESnMSNP4O
Expand pic
Wew, serem juga ya gan suaminya sendiri ternyata yang ngirim pembunuh bayaran

Ini dia kronologinya gan

UberFacts @UberFacts
Balenga Kalala contracted a hit on his wife, Noela Rukundo. She was spared by the hitmen and surprised her husband at her own funeral.

Suaminya si Rukundo nyewa pembunuh bayaran

F Vian @mysuperlounge
Niat banget suami ini sewa orang utk bunuh istrinya, untung aja gagal internasional.kompas.com/read/2016/02/0…
Bertie Klose @BertieKlose
"Kill her," he said. Those were the words that Noela Rukundo heard come through the speakerphone. The voice on the other end of the line

Si pembunuh bayarnnya punya perinsip ga mau bunuh wanita, Rukundo ga percaya kalo suaminya yang nyuruh, eh pembunuh bayarannya nelpon si suami, terus suami bilang "BUNUH!"

The Boston Globe @BostonGlobe
Noela Rukundo sat in a car outside her home, watching as the last few mourners filed out of her funeral bos.gl/xXK5eeW

Rukundo nungguin di mobil, di luar acara pemakamannya

YRCCS @yorkregionccs
Rukundo waited for the crowd to clear so she could confront the man who had paid for her to be killed. #Surprise twitter.com/CBCNews/status…

Rukundo sengaja di mobil, karena nungguin lokasi sepi dulu dari para peziarah, abis itu dia baru konfrontir suaminya

Ervan S @ervanstwn
Seorang Wanita Hadiri Pemakamannya Sendiri, Suami yang Menyewa Pembunuh Bayaran Ketakutan - internasional.kompas.com/read/2016/02/0…

Suami ketakutan, sampe akhirnya ditangkep polisi yang udah disiapin Rukundo

Load Remaining (3)

Comment

No comments yet. Write yours!

Login and hide ads.