0
fadjar @fadjar
Nganu Mas Tetangga Kamar Kos, saya tau situ lagi mbribik lewat telpon, tapi mbok ya jangan kenceng-kenceng suaranya.
fadjar @fadjar
Beklah, mari kita livetwitkan.
fadjar @fadjar
"Heh, kamu marah po? Aku wedi e, besok tak oleh-olehin cimol wes."
fadjar @fadjar
"Tadi malem nonton Noah gak? Enggak? Wah kamu mah anak Gangnam Style."
fadjar @fadjar
"Ini anak kenapa to? Gek galau po? Makanya kalo orang ngomong tuh didengerin. Orang sekitar tuh peduli sama kamu."
fadjar @fadjar
Pret Mas, PREEEEET! *ngakak njondhil*
fadjar @fadjar
"Kemaren kemaren kemana aja? Hemmm? Jalan jalan? Hahahahahaha! Saran yg gak perlu didengarkan itu."
fadjar @fadjar
Jindul, pulsane ra entek entek. Anake Bakrie po yo?
fadjar @fadjar
"Pokomen aku wes seneng tenanan. Seneng! Tapi kowe utang aku makan-makan lho. Makan soto kek. Ooookowe rangerti soslto sing enak sing ndi"
fadjar @fadjar
"Nah besok nonton Resident Evil. Tapi aku pingin ning emol je, wes suwi ra ngemol. Tapi ojo sing gaul-gaul."
fadjar @fadjar
Bentar, saya sendiri juga bingung nih. *cekelan lawang*
fadjar @fadjar
"Ooo ono cah lanang sing seneng kowe tapi kowe seneng karo cah lanang liyane, njuk cah lanang kae menghasut konco koncomu? Waah ra juentel!"
fadjar @fadjar
Njrit! Modus si Mas nya alus pisan! Your kung fu is very good!"
fadjar @fadjar
"Haseneng kok mekso ki lho. Obsesif! Nek aku uwonge nyantei kok, ra obsesif ngono kui."
fadjar @fadjar
Your kitchen kui, Mas! Huwahahahaha!
fadjar @fadjar
"Terus cah lanange piye? Mmm, kowe mengeluarkan aura galak mu ho'oh? Wes apal aku sifatmu."
fadjar @fadjar
Wedyan! Wes apal tuips! Sesuk meh ujian ketoke.
fadjar @fadjar
"Ora, suaramu ki apik tapi luwih apik meneng. Hyehehehehe ora ora guyon, guyoooon mbak. Saya itu menghibur supaya anda gak bad mood lagi."
fadjar @fadjar
"Kamu kalo senen kuliah sampe jam 3 to? Selasa? *diem lama* Rebo? *diem lama* Kemis? Siji tok! Enak men! Dolan yo." Wolhaasyu tenan iki. :))
fadjar @fadjar
Sik, aku dewe kesel je. Sik yo, tak nyumet udud sik.
fadjar @fadjar
"*bersenandung* ngerti lagune sopo ra? Hayo sopo? Sesuk nek ketemu kudu iso njawab lho..."
fadjar @fadjar
Kayaknya si Mas sering maen SongPop nih, tapi ya tetep sambil ngemodus. Zinguk.
fadjar @fadjar
"Kamu itu jangan sering berpikiran negatif, jadinya malah nganu ummm phobia to? Anggep aja semua orang itu baik. *ngguyu* Hmmm, tenaneeeee?"
fadjar @fadjar
Asemik, modusnya pake ngenasehatin segala. Juara!
Load Remaining (22)

Comment

No comments yet. Write yours!

Login and hide ads.