The Story of mBribik - by @fadjar

Chirpified
0
fadjar @fadjar

Nganu Mas Tetangga Kamar Kos, saya tau situ lagi mbribik lewat telpon, tapi mbok ya jangan kenceng-kenceng suaranya.

17/09/2012 21:35:25 WIB
fadjar @fadjar

Beklah, mari kita livetwitkan.

17/09/2012 21:36:43 WIB
fadjar @fadjar

"Heh, kamu marah po? Aku wedi e, besok tak oleh-olehin cimol wes."

17/09/2012 21:37:20 WIB
fadjar @fadjar

"Tadi malem nonton Noah gak? Enggak? Wah kamu mah anak Gangnam Style."

17/09/2012 21:38:58 WIB
fadjar @fadjar

"Ini anak kenapa to? Gek galau po? Makanya kalo orang ngomong tuh didengerin. Orang sekitar tuh peduli sama kamu."

17/09/2012 21:41:07 WIB
fadjar @fadjar

Pret Mas, PREEEEET! *ngakak njondhil*

17/09/2012 21:41:32 WIB
fadjar @fadjar

"Kemaren kemaren kemana aja? Hemmm? Jalan jalan? Hahahahahaha! Saran yg gak perlu didengarkan itu."

17/09/2012 21:44:51 WIB
fadjar @fadjar

Jindul, pulsane ra entek entek. Anake Bakrie po yo?

17/09/2012 21:46:27 WIB
fadjar @fadjar

"Pokomen aku wes seneng tenanan. Seneng! Tapi kowe utang aku makan-makan lho. Makan soto kek. Ooookowe rangerti soslto sing enak sing ndi"

17/09/2012 21:50:57 WIB
fadjar @fadjar

"Nah besok nonton Resident Evil. Tapi aku pingin ning emol je, wes suwi ra ngemol. Tapi ojo sing gaul-gaul."

17/09/2012 21:55:22 WIB
fadjar @fadjar

Bentar, saya sendiri juga bingung nih. *cekelan lawang*

17/09/2012 21:55:51 WIB
fadjar @fadjar

"Ooo ono cah lanang sing seneng kowe tapi kowe seneng karo cah lanang liyane, njuk cah lanang kae menghasut konco koncomu? Waah ra juentel!"

17/09/2012 21:58:23 WIB
fadjar @fadjar

Njrit! Modus si Mas nya alus pisan! Your kung fu is very good!"

17/09/2012 21:59:01 WIB
fadjar @fadjar

"Haseneng kok mekso ki lho. Obsesif! Nek aku uwonge nyantei kok, ra obsesif ngono kui."

17/09/2012 22:00:21 WIB
fadjar @fadjar

Your kitchen kui, Mas! Huwahahahaha!

17/09/2012 22:00:37 WIB
fadjar @fadjar

"Terus cah lanange piye? Mmm, kowe mengeluarkan aura galak mu ho'oh? Wes apal aku sifatmu."

17/09/2012 22:04:30 WIB
fadjar @fadjar

Wedyan! Wes apal tuips! Sesuk meh ujian ketoke.

17/09/2012 22:05:07 WIB
fadjar @fadjar

"Ora, suaramu ki apik tapi luwih apik meneng. Hyehehehehe ora ora guyon, guyoooon mbak. Saya itu menghibur supaya anda gak bad mood lagi."

17/09/2012 22:08:01 WIB
fadjar @fadjar

"Kamu kalo senen kuliah sampe jam 3 to? Selasa? *diem lama* Rebo? *diem lama* Kemis? Siji tok! Enak men! Dolan yo." Wolhaasyu tenan iki. :))

17/09/2012 22:10:03 WIB
fadjar @fadjar

Sik, aku dewe kesel je. Sik yo, tak nyumet udud sik.

17/09/2012 22:11:50 WIB
fadjar @fadjar

"*bersenandung* ngerti lagune sopo ra? Hayo sopo? Sesuk nek ketemu kudu iso njawab lho..."

17/09/2012 22:15:14 WIB
fadjar @fadjar

Kayaknya si Mas sering maen SongPop nih, tapi ya tetep sambil ngemodus. Zinguk.

17/09/2012 22:16:06 WIB
fadjar @fadjar

"Kamu itu jangan sering berpikiran negatif, jadinya malah nganu ummm phobia to? Anggep aja semua orang itu baik. *ngguyu* Hmmm, tenaneeeee?"

17/09/2012 22:19:39 WIB
fadjar @fadjar

Asemik, modusnya pake ngenasehatin segala. Juara!

17/09/2012 22:20:37 WIB
Load Remaining (22)

Comment

No comments yet. Write yours!