0
Jamie @Jamie__Al
Cc. @Agamajinasi "@trutherbot: It's pretty sad when the truth sounds so crazy that speaking it gets you designated a conspiracist.
agama.jinasi @Agamajinasi
@Roollz did you tell the owner of @trutherbot that you're a muslim? I'd like to know their reaction :)
agama.jinasi @Agamajinasi
@Roollz they are from the groups that say obama is a muslim, prepared by iluminati to lead the way for islam to conquer USA. @trutherbot
agama.jinasi @Agamajinasi
@Roollz go, present your case to them that islamic world is so genius by smuggling obama as a trojan horse inside the US :) @trutherbot
agama.jinasi @Agamajinasi
Conspiracy theorists *chuckles* only trust each other so long as their theories don't conflict each other. Even politicians are smarter :)
Jamie @Jamie__Al
@Agamajinasi @trutherbot if obama is muslim, bush must be good christian.. LoL
agama.jinasi @Agamajinasi
Makin ke sini ya makin ada toleransi. Itu code of conduct, tiap grup yg mau eksis ya bakal adaptasi utk terima perbedaan. @PSPSihombing
agama.jinasi @Agamajinasi
Go search "obama is a muslim conspiracy theory", most conspiracy theorists in the west will provide you with all "data"... @Roollz
agama.jinasi @Agamajinasi
.... isn't it ironic that now you back off and don't believe it? :) c'mon, where's the spirit of conspiracy you've proudly held? :) @Roollz
Jamie @Jamie__Al
@Agamajinasi Obama has Islam root true,but the ashkenazi blood from his mother took him to white house circle, u're too green for this stuff
agama.jinasi @Agamajinasi
There's nothing conspiracy about obama. For a starter you can learn "6 degree separation". It's explainable a.k.a not crazy. @Roollz
agama.jinasi @Agamajinasi
It's all jewish. It's all ashkenazi. It's all the west. It's all china. It's all foreign. Perhaps... you're just paranoid?
Jamie @Jamie__Al
@Agamajinasi Yes, he's just naive guy from minority who become US president...everyone can do that,right? ("_ _)>
agama.jinasi @Agamajinasi
So based on that hypothesis, your solution is... a conspiracy? :) Ayolah masa selevel sama triomacan? Hehe @Roollz
agama.jinasi @Agamajinasi
Ntar tiap ada newcomer di politik, jawaban standarnya "antek asing!" Gak indo, gak amriki, kalo udah maenan conspiracy ya jadi bloon.
agama.jinasi @Agamajinasi
Prinsipnya sederhana: extraordinary claims require extraordinary evidences. Itu aja dulu diingetin.
agama.jinasi @Agamajinasi
Versi luar: obama yg muslim disiapin untuk hancurin amriki dari dalam. Lalu bawa syariah. Lalu jadi tiran. Lalu jadi antikris.
agama.jinasi @Agamajinasi
Versi lokal: jokowi itu sebenarnya orang kaya dari lahir. Didukung oleh kepentingan asing dan aseng untuk menaklukkan indonesia.
agama.jinasi @Agamajinasi
Kalo mau bisa aja gue bikin cerita yang sama ttg prabowo: hampir 2 taun di yordania, dia disiapin sama iluminati+arab utk jd presiden RI.
agama.jinasi @Agamajinasi
Tinggal bikin cerita kaya manchurian candidate. Dia disuntik tiap hari. Otaknya lalu ditanem chip waktu di Yordania supaya bisa di kontrol.
agama.jinasi @Agamajinasi
Setelah timingnya tepat, dia dikirim balik ke indo. Untuk nantinya bergabung sama PKS dan FPI yang sebenarnya bentukan iluminati.
agama.jinasi @Agamajinasi
"Bukti"nya apa? Tinggal kasih liat: kekayaan dia gak nambah tuh waktu jadi pengusaha di yordania. Malah nambahnya waktu dia balik ke indo.
agama.jinasi @Agamajinasi
See? Berarti bohong kalo dia ngaku jadi pengusaha di yordania. Dia ngelakuin sesuatu yg sama sekali gak ada urusannya sama jd pengusaha.
agama.jinasi @Agamajinasi
Enak kan bikin cerita kaya gitu. Semua timing dan fakta2nya cuocok. Connecting the dots. Tinggal dibikin viral, sebarin di socmed.
agama.jinasi @Agamajinasi
Siapa yg berani jamin obama gak ditanem chip otaknya waktu tinggal di indo? Sama kaya prabowo. Sapa yg berani jamin?
Load Remaining (38)

Comment

No comments yet. Write yours!

Login and hide ads.
Login and hide ads.