0
acettt @arrtokk
@akmalalong: Rumah aku macam takda persiapan raya. Rileks je.” kau mne bley raye.
yose zalvy angga @yoshezelvyangga
99,99%"@Octi_JKT48: Persiapan buat hari raya idul fitri udah berapa persen nih? ;)"
Dato’ Dr. Bad Boy @azriiazmii
Korang sibuk persiapan raya, aku jln2 dkat 1 utama. Last minute shopping, ginila
Del @fadhilroslee_
Semua busy hari ni membuat persiapan raya.
Dipo Samastama M @DipoSamastama
Akhirnya setelah beres2 bantu2 bersih2 persiapan raya http://t.co/q1A3KkCAY7
Expand pic
Dell Lovers Indo. @dell_indonesia
Apakah kamu punya persiapan khusus menyambut hari raya?
Sazaleh @MuhdSazaleh
@esmahafidz Maklumlah nak raya ni emsti kena prihatin. Macam mana persiapan raya esma? Kau ada beli mercun banyak tak?
Nayleè @NayleeFarzana
Semua orang sibuk buat persiapan raya. Aku ni hah sibuk memilih washing machine dekat Subang Parade -.-
Nurul Elfira Loy FC @elfiraloy_FC
#SalamAidilfitri buat semua peminat Elfira Loy :) Macam mana persiapan hari raya korang? Best tak? :)
Zamir_Zakaria ™ @zamir_3612
Orang sibuk persiapan raya sempat lagi pegi kutip buah. Ahaks
⇨ I D A ⇦ @IdaPendekkk
Hari ni semua orang sebuk dengan persiapan hari raya esok . :-)
Anazteen @anazteen
Persiapan raya? Charge bterry fon, camera, lappy . Hotspot pun skali
MEL @shmela_
"@shamelaanisa: Bergotong-royong dgn family utk persiapan raya . Tak ada masa pegang henset . Campak tepi je hahahaha"
Pluviophile @aien___XX
@nursyaCN hehe okay dear . so how persiapan raya ?
مونه @_azizuldean
orang lain sibuk buat persiapan raya. aku sibuk menelaah sejarah, math dgn addmath T.T
ainasabila @SabilaKarim
@Azreey98 lepas raya baru study. Orang puan byk persiapan kena buat. Hohoho
AkmalZafri @akmalalong
Rumah aku macam takda persiapan raya. Rileks je.
R.P @revhalinaputri
Sudah siap, tp kurang lengkap klo kk2 JKT48 ga berkunjung :D"@Octi_JKT48: Persiapan buat hari raya idul fitri udah berapa persen nih? ;)"
Reza Pahlevi Alfano @pahlevialfano
100persen:)"@Octi_JKT48: Persiapan buat hari raya idul fitri udah berapa persen nih? ;)"
Alexis @UmarYusoff_
@NuyuIeqa okeyh okeyh,buat persiapan duit raya tuh yang penting sekali~..hahaha*jkjk
Angga setiawan @anggasett
Udh 98% kok kan tinggal nunggu kmunya *ehh "@Octi_JKT48: Persiapan buat hari raya idul fitri udah berapa persen nih? ;)"
ﺩﻳﻔﺎﻝ @devalsep
80% "@Octi_JKT48: Persiapan buat hari raya idul fitri udah berapa persen nih? ;)"
Load Remaining (100)

Comment

No comments yet. Write yours!

Login and hide ads.