Persiapan Hari Raya Aidilfitri

Persiapan Hari Raya Aidilfitri mengikut sunnah nabi http://profhariz.com/sunnah-nabi-menyambut-hari-raya-aidilfitri/
0
acettt @arrtokk

@akmalalong: Rumah aku macam takda persiapan raya. Rileks je.” kau mne bley raye.

07/08/2013 14:11:49 WIB
yose zalvy angga @yoshezelvyangga

99,99%"@Octi_JKT48: Persiapan buat hari raya idul fitri udah berapa persen nih? ;)"

07/08/2013 14:11:02 WIB
Dato’ Dr. Bad Boy @azriiazmii

Korang sibuk persiapan raya, aku jln2 dkat 1 utama. Last minute shopping, ginila

07/08/2013 14:10:53 WIB
Del @fadhilroslee_

Semua busy hari ni membuat persiapan raya.

07/08/2013 14:10:44 WIB
Dipo Samastama M @DipoSamastama

Akhirnya setelah beres2 bantu2 bersih2 persiapan raya http://t.co/q1A3KkCAY7

07/08/2013 14:10:36 WIB
Expand pic
Dell Lovers Indo. @dell_indonesia

Apakah kamu punya persiapan khusus menyambut hari raya?

07/08/2013 14:10:31 WIB
Sazaleh @MuhdSazaleh

@esmahafidz Maklumlah nak raya ni emsti kena prihatin. Macam mana persiapan raya esma? Kau ada beli mercun banyak tak?

07/08/2013 14:09:17 WIB
Nayleè @NayleeFarzana

Semua orang sibuk buat persiapan raya. Aku ni hah sibuk memilih washing machine dekat Subang Parade -.-

07/08/2013 14:09:02 WIB
Nurul Elfira Loy FC @elfiraloy_FC

#SalamAidilfitri buat semua peminat Elfira Loy :) Macam mana persiapan hari raya korang? Best tak? :)

07/08/2013 14:08:35 WIB
Zamir_Zakaria ™ @zamir_3612

Orang sibuk persiapan raya sempat lagi pegi kutip buah. Ahaks

07/08/2013 14:07:55 WIB
⇨ I D A ⇦ @IdaPendekkk

Hari ni semua orang sebuk dengan persiapan hari raya esok . :-)

07/08/2013 14:07:49 WIB
Anazteen @anazteen

Persiapan raya? Charge bterry fon, camera, lappy . Hotspot pun skali

07/08/2013 14:07:39 WIB
MEL @shmela_

"@shamelaanisa: Bergotong-royong dgn family utk persiapan raya . Tak ada masa pegang henset . Campak tepi je hahahaha"

07/08/2013 14:07:38 WIB
Pluviophile @aien___XX

@nursyaCN hehe okay dear . so how persiapan raya ?

07/08/2013 14:07:06 WIB
مونه @_azizuldean

orang lain sibuk buat persiapan raya. aku sibuk menelaah sejarah, math dgn addmath T.T

07/08/2013 14:06:26 WIB
ainasabila @SabilaKarim

@Azreey98 lepas raya baru study. Orang puan byk persiapan kena buat. Hohoho

07/08/2013 14:06:05 WIB
AkmalZafri @akmalalong

Rumah aku macam takda persiapan raya. Rileks je.

07/08/2013 14:04:34 WIB
R.P @revhalinaputri

Sudah siap, tp kurang lengkap klo kk2 JKT48 ga berkunjung :D"@Octi_JKT48: Persiapan buat hari raya idul fitri udah berapa persen nih? ;)"

07/08/2013 14:03:39 WIB
Reza Pahlevi Alfano @pahlevialfano

100persen:)"@Octi_JKT48: Persiapan buat hari raya idul fitri udah berapa persen nih? ;)"

07/08/2013 14:03:11 WIB
Alexis @UmarYusoff_

@NuyuIeqa okeyh okeyh,buat persiapan duit raya tuh yang penting sekali~..hahaha*jkjk

07/08/2013 14:02:09 WIB
Angga setiawan @anggasett

Udh 98% kok kan tinggal nunggu kmunya *ehh "@Octi_JKT48: Persiapan buat hari raya idul fitri udah berapa persen nih? ;)"

07/08/2013 14:01:30 WIB
ﺩﻳﻔﺎﻝ @devalsep

80% "@Octi_JKT48: Persiapan buat hari raya idul fitri udah berapa persen nih? ;)"

07/08/2013 14:01:06 WIB
Load Remaining (100)

Comment

No comments yet. Write yours!